News Flash:

Avocado ingrasa? Ce spun specialistii

8 Martie 2018
585 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8731 RON (-0.0013)
USD: 4.1224 RON (+0.0079)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
avocadoo

Cremoase si extrem de versatile, fructele de avocado au devenit extrem de populare. Evident, ca au aparut si o multime de voci care sa conteste beneficiile sale nutritionale, mai ales prin prisma faptului ca au foarte multe grasimi.

O portie de avocado contine 114 calorii, 6 g carbohidrati, 1 g proteine, 10,5 g grasimi (16% din doza zilnica recomandata), 1 g grasimi saturate, 5 g fibre, 0 g zahar, 345 mg potasiu (10% DZR), 20 mg magneziu (5% DZR), 6 mg vitamina C (10% DZR), 0.2 mg vitamina B6 (10% DZR).

Detaliind aceste cifre ne spun ca toate grasimile nesaturate, fibrele si compusii biologici activi ai fructului actioneaza ca o magie asura organismului. Avocado scade colesterolul rau LDL si ajuta inima sa functioneze corect.

Fitochimicalele din avocado, carotenoidele si fitosrerolii, reduc stresul oxidativ si ajuta la stoparea inflamatiilor, iar ochii, pielea si oasele nu au decat de castigat.

Avocado este bogat in grasimi mono si poli-nesaturate care sunt bune pentru organism. Consumul moderat poate duce chiar la scaderea in greutate pentru ca senzatia de satietate se instaleaza mai repede. Te vei simti satula mult mai repede si nu de aceea nu vei manca mai mult decat ai nevoie.

Pentru ca avocado sa aiba efectele enumerate mai sus nu trebuie sa mananci mai mult de un avocado pe zi, impartit in 2 portii. Poate fi consumat in salate, in loc de maioneza in sandviciuri, sos pentru paste, in ciocolata de casa sau in smoothie.

 

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2401 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015177 (s)