Facebook schimba strategia. Isi cere scuze. Vezi pentru ce
Directorul executiv adjunct al
Facebook,
Sheryl Sandberg, a cerut scuze pentru efectuarea de
teste psihologice secrete pe aproape 700.000 de utilizatori in 2012, masura ce a determinat
reactii negative, anunta The Guardian.
"
Studiul a facut parte dintr-o cercetare care viza testarea de diferite produse, iar comunicarea a fos proasta. Ne cerem scuze, nu am vrut sa suparam pe nimeni", a declarat adjunctul lui
Mark Zuckerberg.
Experimentul a fost publicat intr-una dintre cele mai prestigioase reviste stiintifice din lume, PNAS, jurnalul Academiei Americane de Stiinte, si consta in eliminarea din News Feed-ul utilizatori status-urile cu incarcatura emotionala pozitiva sau cele cu incarcatura emotionala negativa, scopul fiind de a stabili daca fenomenul contagiunii emotionale este prezent si pe cea mai mare retea sociala.
O agentie de protectie a datelor din Regatul Unit va investiga Facebook pentru a vedea daca cea mai mare retea sociala a incalcat
legislatia prin experimentul psihologic derulat fara stirea user-ilor.
Citeste si...
Comentarii
+ Adauga Comentariu