Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Expres

 Magazin

 Economic

 Sport

 National

 International

 Sanatate

 Advertoriale

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZT.ro

 BZC.ro

 BZV.ro

Titlul Zilei

Acum 11 ore
 44    0

Cand vom putea circula pe autostrada Lugoj - Deva? Nu prea curand

autostrada lugoj deva2
Nu va puneti sperante prea mari, autostrada Lugoj – Deva nu va fi gata prea devreme. Aparitia obligativitatii ecoductelor, lipsa unor autorizatii de constructie sau diferite obstacole aparute in calea constructorilor, fara ca studiul de fezabilitate sa fi ”stiut” de acestea, toate influenteaza momentul in care constructia va fi gata.
Mai nou, pentru lotul 2 s-a dovedit ca este nevoie de o atentie speciala din partea beneficiarului, lucrarile deja efectuate ridicand o serie de semne de intrebare in ceea ce priveste calitatea constructiei. Pana acum au fost date mai multe note de neconformitate, iar Horatiu Simion, seful DRDP Timisoara, spune ca pentru acest lot e nevoie de o atentie speciala.
Va reamintim ca acelasi constructor a lucrat si la autostrada de la Sibiu unde a fost necesara demolarea lucrarii, din cauza problemelor aparute, scrie tion.ro.
„Urmeaza sa fie tinute (n.r. lucrarile) sub observatie. Vom face toate diligentele ca aceste problematici sa fie cat mai mici. Nu pot sa garantez ca la o constructie sa nu fie vicii ascunse care sa apara mai repede decat ne asteptam. Este o constructie care are o durata de viata, o durata de garantie si o durata de exploatare. Aceiasi firma lucreaza pe lotul 2 al autostrazii Lugoj – Deva, s-au facut anumite verificari ale lucrarilor si acolo unde s-a constatat ca lucrarile sunt efectuate necorespunzator s-au dat note de neconformitate, care inseamna ca trebuie sa fie stinse de constructor pe cheltuiala lui. E un tronson aflat in lucru. E o activitate preventiva pentru lucrarile care speram ca, in acest an sa zicem, vom circula pe 17 kilometri, daca si constructorul se mobilizeaza. Nu poate sa fie dat in folosinta intregul lot, pentru ca lotul E nu are inca proiect (n.r. – lotul E este o portiune din lotul 2), datorita acordului de mediu s-au modificat conditiile contractuale si a aparut un tunel suplimentar, acela pentru ursi, urmand ca acest sector sa fie efectuat printr-o alta procedura”, a declarat Horatiu Simion, la Radio Timisoara.

Citeste si...

16 Ianuarie 2016
 1759    0
15 Ianuarie 2016
 1138    0

Comentarii

+ Adauga Comentariu