News Flash:

Romanii, DEPENDENTI DE INTERNET! Iata cat timp petrecem in fata calculatorului

19 Martie 2014
1323 Vizualizari | 0 Comentarii
Timpul petrecut de romanii din oraşe pe internet s-a dublat în ultimii 10 ani, a declarat, pentru MEDIAFAX, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precizand că tendinţele din domeniul online vor fi prezentate la Ziua Cercetării Media, care va fi organizată pe 26 martie, la Bucureşti. "Importanţa produselor media online este în creştere în Romania. Din măsurătorile BRAT, reiese că un utilizator de la oraş petrece patru ore zilnic pe internet. Aceasta înseamnă că, în spaţiul urban, în ultimii 10 ani, timpul petrecut de romani pe internet s-a dublat. De aceea este vital pentru jucătorii din industria media din Romania să înţeleagă tendinţele din domeniu, atat în ţară, cat şi în străinătate, iar Ziua Cercetării Media organizată de BRAT oferă această oportunitate participanţilor", spune Arina Ureche.
Unii dintre cei mai experimentaţi practicieni în mediul online din ţară şi din străinătate vor participa la ediţia a doua a Zilei Cercetării Media, care va fi organizată de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) pe 26 martie, de la ora 15.30, la Hotel Intercontinental din Bucureşti, Sala Fortuna, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Tema evenimentului organizat de BRAT va fi "Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut".
Trei dintre cei mai experimentaţi practicieni din Europa, printre care şi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian The Observer, vor veni la Bucureşti să vorbească despre tendinţele viitorului în mediul online, la Ziua Cercetării Media.
Tendinţele mediului virtual, modele de afaceri de succes, măsurarea performanţelor produselor media şi a eficacităţii campaniilor din online, soluţii concrete de eficientizare a planificării media, evaluarea postcampanie, valoarea investiţiilor în online sunt doar cateva dintre temele care vor fi dezbătute pe 26 martie, în cadrul ediţiei din acest an a Zilei Cercetării Media, de experimentaţi practicieni din străinătate şi din Romania.
Evenimentul marchează o premieră pe piaţa romanească. Este pentru prima dată cand BRAT va face publică o radiografie a online-ului romanesc, aşa cum a crescut în ultimii şapte ani, prin intermediul Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual. Este, de asemenea, pentru prima dată cand direcţiile din online-ul romanesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.
Ce înseamnă să revoluţionezi în online? - Răspunsul va veni de la Elias Gagas, Managing Director al Tailwind EMEA, companie inovatoare care oferă industriei de media şi de publicitate soluţii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor.
Despre monitorizarea conflictelor în vanzarea pe mai multe canale, dar şi despre factorii-cheie pentru succes în online va vorbi Gilles Guillou, Chief Revenue Officer pentru La Place Media, primul Premium Adexchange din Franţa. Gillou va pleda şi pentru "un parteneriat al editorilor" ca forţă de necontestat pentru viitorul media online.
Cu o experienţă de cercetare în media de 35 de ani, fost Marketing Director al prestigiosului cotidian The Observer, în prezent Global Director al Kantar Media, Jennie Beck se va alătura dezbaterii pentru a vorbi despre tendinţele de măsurare în online la nivel internaţional.
In cadrul Zilei Cercetării Media, Arina Ureche, directorul general al BRAT, va prezenta în premieră tendinţele din online-ul romanesc din ultimii şapte ani.
In al doilea panel din cadrul evenimentului, Orlando Nicoară, directorul general al Mediafax Group, şi Dragoş Stanca, Managing Partner al Think Digital, vor vorbi despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.
Programul detaliat al evenimentului, poate fi consultat pe site-ul BRAT.
BRAT este organizaţia industriei de media din Romania care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).
Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.
BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

arina ureche sala fortuna
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1249 (s) | 32 queries | Mysql time :0.006565 (s)