Oferta diversificată de produse destinate celor care îndrăgesc stilul de viață modern și activ este completată, la Iulius Mall Timișoara, de magazinul multibrand de sneakersi KIX, inaugurat de curând. Totodată, magazinul NIKE s-a redeschis într-o nouă locație, cele două destinații de shopping fiind reunite sub egida FF GROUP, unul dintre cei mai puternici retaileri naționali de articole sportive și fashion.
Magazinul KIX este deschis la etajul Iulius Mall și are o suprafață de 142 mp. Designul modern evidențiază produsele și mărcile de top, într-o ambianță de shopping avangardistă. Mix-ul de branduri renumite și atmosfera deosebită transformă noua locație de shopping într-un punct central de interes pentru agenda celor care doresc să achiziționeze încălţăminte din cele mai noi colecţii şi cele mai apreciate modele de Nike, Jordan, Converse, UGG, Adidas, New Balance, Asics, Saucony, Puma, Armani Jeans sau New Era.
Noul magazin NIKE, situat tot la etajul mall-ului, are o suprafaţă de 300 mp și zone specifice dedicate mai multor activităţi sportive. Diversitatea articolelor destinate petrecerii timpului liber și gama variată de modele reprezintă o atracție de neratat, iar inovația și calitatea de excepție, atât a produselor, cât și a designului magazinului, se ridică la nivelul celor mai exigenți cumpărători.
Compania FF Group Romania, parte a Folli Follie Group – Grecia, deţine la nivel naţional o reţea extinsă de magazine, dintre care magazine de tip monobrand (Nike, Calvin Klein Jeans, Folli Follie), magazine multibrand (Collective, _Kix) și magazinul online collectiveonline.com [1]. FF Group România deţine în portofoliu branduri de renume internaţional cum ar fi: Nike, Converse, Folli Follie, Juicy Couture, Scotch&Soda, Franklin&Marshall, Calvin Klein Jeans, UGG Australia, Polo Ralph Lauren, Boss Orange, Armani Jeans, Pepe Jeans London etc.
DESPRE IULIUS MALL TIMIŞOARA
Cu o suprafaţă de 71.000 mp închiriabili şi peste 330 de magazine, Iulius Mall Timişoara este cel mai mare mall din afara Bucureştiului. Clienţii din vestul ţării vor avea aproape de ei şi mai multe branduri internaţionale odată cu dezvoltarea ansamblului multifuncţional Openville, din proximitatea mall-ului.
Zona se va transforma într-o destinaţie cosmopolită de afaceri, cumpărături și petrecere a timpului liber, care va include: şapte clădiri de birouri clasa A, desfăşurate pe 130.000 mp, peste 430 de magazine, restaurante şi cafenele tematice, săli de cinema multiplex, centru de evenimente, cel mai mare parc suspendat din România, locuri de joacă, o zonă de fresh market şi aproximativ 4.050 de locuri de parcare.
Comentarii (0)