News Flash:

Produsele specifice regiunii de Vest si Banatului sarbesc vor fi promovate sub brandul "Made in Banat"

17 Decembrie 2013
1266 Vizualizari | 0 Comentarii
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş (CCIAT) îşi propune să identifice produse specifice regiunii de vest a României şi a Banatului sârbesc, pentru a fi promovate sub brandul 'Made in Banat'.

Este un proiect dezvoltat împreună în parteneriat cu Camerele de comerţ din Serbia şi cu ADETIM, prin care vor fi promovate produse şi servicii din ambele ţări, mai întâi în regiune şi apoi în spaţiul Uniunii Europene.

'Ne propunem să creăm şi să înregistrăm marca Made in Banat, să identificăm produse regionale specifice, atât din regiunea de vest a României, cât şi din regiunile Banatului din Serbia, produse care să fie evaluate din punct de vedere calitativ şi al specificului regional, iar apoi să li se ofere posibilitatea de a fi comercializate sub această marcă', a declarat Diana Fiţ, manager de proiecte în cadrul CCIAT.

Proiectul este finanţat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontalieră România - Republica Serbia.

'În contextul economic actual, relansarea şi dezvoltarea industriei de ambele părţi ale frontierei reprezintă nu numai o necesitate obiectivă, ci şi o condiţie importantă, atât pentru România - în vederea consolidării poziţiei sale pe piaţa unică europeană - cât şi pentru Serbia, în perspectiva apropiatei integrări în Uniunea Europeană', a spus Fiţ.

Conform acesteia, 'Made in Banat' a apărut din nevoia de a sprijini dezvoltarea unei economii competitive în regiunea transfrontalieră România-Serbia şi de aceea reuneşte reprezentanţi ai grupurilor ţintă, care vor face schimb de experienţă şi bune practici şi vor crea instrumente comune pentru a diminua efectele crizei economice, astfel încât, în final, să se atingă obiectivul general al proiectului, de creştere a competitivităţii firmelor şi de îmbunătăţire a calităţii vieţii oamenilor din regiune.

La lansarea proiectului au participat membri ai comunităţii de afaceri timişene, care au produse sau servicii regionale, potenţiali cumpărători, precum şi reprezentanţi ai administraţiei publice locale care îşi pot aduce aportul în implementarea proiectului şi susţinerea brandului Made in Banat. AGERPRES

adetim uniunii europene
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007401 (s)