News Flash:

Primarul Timisoarei loveste din nou! Ultima isprava a edilului - FOTO

30 Mai 2018
621 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8741 RON (+0.0010)
USD: 4.1264 RON (+0.0040)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
nicolae robu3

Liniile imaginare de care tin cont soferii atunci cand se afla intr-o intersectie au fost trasate pe carosabil pe o strada din Timisoara, primarul Nicolae Robu precizand ca aceste marcaje cresc “substantial fluenta in trafic”, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Peste 6,5 milioane de euro a alocat Primaria Timisoara pentru modernizarea strazii Popa Sapca, una dintre cele mai circulate artere din oras. La finalul a doi ani de lucrari, care au presupus, printre altele, largirea pasajului de sub calea ferata si extinderea la patru benzi a strazii, marti, a avut loc ceremonia oficiala de redeschidere a circulatiei.

Reprezentantii Primariei Timisoara au ales sa traseze mai multe marcaje rutiere intortocheate la intersectia str. Popa Sapca cu str. Aristide Demetriade, identice cu cele realizate la pasajul Jiul din oras, inaugurat in toamna anului trecut dupa lucrarile de modernizare. Imaginile cu intersectia de pe str. Jiul au facut inconjurul lumii, iar nu putini au fost timisorenii care au facut o serie de comentarii cu privire la marcajele rutiere.


Primarul Timisoarei, Nicolae Robu, a declarat, marti, la inaugurarea lucrarilor de pe str. Popa Sapca, ca s-a decis realizarea unor marcaje rutiere in intersectie la fel ca cele de la str. Jiul pentru ca specialistii spun ca este o idee buna.

“Am ales aceeasi solutie ca la Jiul pentru ca este un lucru demonstrat ca soferii apreciaza aceste marcaje si specialistii au demonstrat, de asemenea, prin masuratori de trafic, ca se creste fluenta in trafic substantial. Nu este inventia noastra, in Japonia au aparut pentru prima data astfel de marcaje si ele acum se raspandesc in multe locuri. Hai sa fim logici, sa intelegem usor: cand sunt doua benzi curbate, care-si schimba directia la 90 de grade, soferii care conduc masini alaturate una alteia pe aceste benzi, ei sunt precauti si merg de regula cu 10 km/h. In momentul in care exista ghidaje prin astfel de marcaje, se circula cu cel putin 30 de km/h si in felul acesta fluenta in trafic creste foarte mult. Prin urmare, intr-o intersectie precum Jiul ar fi trecut pe un verde la semafor cinci masini pe banda, asa trec 15-20 de masini pe banda. Noi trebuie sa fim oameni rationali si sa nu trecem la luarea in deradere a unor solutii date de specialisti. Sigur, privind de sus, dintr-o drona, pare ciudat sa vezi marcaje intortocheate, pentru soferi nu sunt deloc intortocheate, iar aici sunt chiar usor de identificat in trafic”, a afirmat Nicolae Robu.

Proiectul initial prevedea realizarea de piste de biciclete pe str. Popa Sapca, lucru care nu a mai fost realizat, asfel ca iubitorii mersului pe doua roti sunt obligati sa imparta un trotuar cu o latime de cel mult doi metri cu pietonii. Acest lucru i-a revoltat pe biciclisti care, luni, de ziua primarului Nicolae Robu, au organizat un protest pe str. Popa Sapca.

“Trebuie sa intelegem ca aceasta este latimea strazii. Noi nu am fi putut sa facem piste de biciclete, decat daca am fi renuntat fie la trotuarul pentru pietoni, fie la aliniamentele pentru copaci. Cred ca nimeni nu ar fi facut asa ceva. Nu cred ca cineva s-ar fi gandit la renuntarea la vreo banda de trafic auto. Pe aici trec 1.500 de masini pe o banda auto pe ora, in total, trec 60.000 de masini pe durata a zece ore. Nu ai cum sa reduci suprafata de rulaj a masinii”, a explicat, marti, Nicolae Robu.

De asemenea, pasajul Popa Sapca devenea, dupa fiecare ploaie torentiala, un loc in care puteau fi observate masini plutind, lucru care nu se va mai intampla, dupa ce a fost implementat un sistem modern, potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara..

“La fiecare ploaie mai abundenta, aici pur si simplu se puteau vedea masini plutind. Acum nu o sa mai fie asa ceva. Exista pompe foarte puternice, iar cand ploaia depaseste un anumit nivel de intensitate, pompele pornesc automat, pompeaza apa in anumite rezervoare. Cand ploaia se opreste, din rezervoare apa este transmisa in sistemul de colectare a apelor plubiale al orasului”, afirmat Nicolae Robu. Mediafax.ro

Galerie Foto

popasapca2
timisoara popa sapca
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2349 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013426 (s)