scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
magda

Jurnalista Magda Vasiliu critica dur sistemul de asigurari de sanatate din Romania: „Sfatul meu: nu mai cotizati la sanatate! N-are rost! Sunt bani pierduti, furati de un stat care in fiecare secunda isi calca cetatenii in picioare in timp ce le zambeste parsiv…Auzi! Sa-ti cauti sponsori ca sa-ti faci bine copilul!!!”, a scris Vasiliu pe Facebook.

Redam mai jos postarea jurnalistei:

L-am cunoscut pe Danut Isac la Roma. Ca si mine e la tratament cu fetita lui la acelasi spital, Bambino Gesu. Intors in Romania, imbecilii de la sanatate ii recomanda sa-si caute sponsori sau sa apeleze la fundatii/asociatii daca mai are nevoie de bani pentru tratamentul copilului!!! Cum isi permit??? Cat isi mai permit??? Bai, cotizezi 10 ani si nu vor sa-ti deconteze 2300 de euro, in schimb, statul italian suporta un transplant de maduva de 150.000 de euro dupaa doar 4 (!) luni de cotizatie la sanatate! In ce tara traim???

Cat tupeu sa ai tu, stat roman, sa-ti permiti sa-i spui unui om sa-si caute sponsori?? Tu, stat roman , care nu poti sa oferi nimic! Nimic! E plin la Roma de copii romani, nu doar cu cancer…sunt boli rare pentru care Romania nu are de oferit nimic! Rusine!! Sfatul meu: nu mai cotizati la sanatate! N-are rost! Sunt bani pierduti, furati de un stat care in fiecare secunda isi calca cetatenii in picioare in timp ce le zambeste parsiv…Auzi! Sa-ti cauti sponsori ca sa-ti faci bine copilul!!

Redam mai jos postarea jurnalistei:

sistemul asigurari sanatate
Distribuie: