News Flash:

Bine de știut!

Firma turcă NUROL INSAAT VE TICARET AS. rămâne cu contractul pentru lucrările de la Centura Timișoara Vest

31 Octombrie 2024
215 Vizualizari | 0 Comentarii
Sursa foto Tion ro

Licitația pentru Centura Timișoara Vest, cu un contract estimat la aproximativ 1,5 miliarde de euro, a fost contestată după ce firma turcă NUROL INSAAT VE TICARET AS a fost declarată câștigătoare. O decizie definitivă a fost emisă în acest caz, iar conform acesteia, contractul rămâne în continuare la aceeași companie.

Astfel, firma turcă NUROL INSAAT VE TICARET AS va continua să se ocupe de lucrările la Centura Timișoara Vest, conform hotărârii Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor, care a fost confirmată printr-o decizie definitivă a Curții de Apel București.

„Vești bune pentru Timișoara! S-a desemnat câștigătorul pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest, după finalizarea reevaluării ofertelor! Vorbim de același constructor turc, având în vedere că decizia CNSC din 9 septembrie 2024 este menținută prin soluția definitivă a Curții de Apel București, din data de 25 octombrie, și validează, de altfel, rezultatul anunțat inițial de CNAIR”, transmite ministrul Sorin Grindeanu.

Valoarea contractului va fi de 1,41 miliarde de lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată prin Programul de Transport (2021-2027). Semnarea contractului va putea avea loc abia în 10 zile, perioadă în care pot fi depuse noi contestații.

Termenul pentru finalizarea Variantei Ocolitoare Timișoara Vest este de 30 de luni: șase luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Aceasta va face parte integrantă din Centura Municipiului Timișoara (VTM) și va avea o lungime de 13,90 kilometri, cu un profil de două benzi pe sens. Pe traseul acesteia se vor construi: un pasaj peste DN59, continuat cu un pasaj peste CFR 100 (cu o lungime totală de 750 m); un pasaj peste DN 6 și CF 133 (450 m); un pod peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol (450 m); patru noduri rutiere (la intersecția cu DN 69 /E671, cu Drumul Național Centura Timișoara, la intersecția cu DN 6, la intersecția cu DN 59A și la intersecția cu Radiala Nouă de Vest/C30).

Licitația a fost lansată la începutul lunii februarie, iar ofertele ar fi trebuit depuse până pe 29 martie. Totuși, o contestație, ulterior respinsă, a dus la prelungirea termenului până la mijlocul lunii mai. Atunci, au fost depuse cinci oferte de la firme din România, Ucraina, Spania și Turcia. La finalul lunii iulie, a fost desemnată câștigătoare firma din Turcia, dar în august a fost depusă o contestație.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1209 (s) | 43 queries | Mysql time :0.006824 (s)