News Flash:

Dacia Duster, in Top 10 cele mai bune SUV-uri din 2016

15 Mai 2016
1491 Vizualizari | 0 Comentarii
duster nou
SUV-urile sunt printre cele mai ravnite masini de pe piata. Ele reusesc sa satisfaca atat nevoile familistilor, cat si ale aventurierilor care stau in oras dar, din cand in cand, fac cate o escapada in natura. Jurnalistii de la Promotor prezinta lista celor mai bune SUV-uri de pe piata.
Autoexpress.co.uk a publicat o lista cu cele mai fiabile SUV-uri care pot fi cumparate de pe piata din Europa, scrie promotor.ro. Surprinzator sau nu, pe aceasta lista se afla si Dusterul nostru, dar si fratele sau mai mare - Kadjar.

1. Volvo XC90
A fost cel mai asteptat Volvo din ultimii ani. Este cel mai SIGUR Volvo din toate timpurile si nu riscam daca spunem ca este si cea mai sigura masina din toate timpurile. La testele EuroNCap de anul trecut XC90 a obtinut 97% la protectia pasagerilor, si un covarsitor 100% la nivelul sistemelor de siguranta, acesta fiind cel mai bun punctaj din toate masinile testate in 2015. XC90 este construit pe noua platforma - numita Scalable Product Architecture - pentru implementarea careia s-au cheltuit peste 8 miliarde de euro. Platforma - impreuna cu trademark-ul „Ciocanul lui Thor” si cu grila masiva - va fi factor comun pentru viitoarele modele Volvo.
La interior, noul XC90 are loc pentru sapte pasageri (fiecare cu spatiile lui depozitare), scaunele de pe randul al treilea putand sa gazduiasca si persoane de 1,7 metri inaltime. Tapiteria este dintre cele mai bune (are si eticheta cu steagul Suediei), iar materialele si finisajele nu anunta decat delectare in purul stil premium. Nu s-a facut rabat de la aluminiu, lemn si piele pentru a crea cel mai luxos interior care a existat vreodata pe un Volvo - si n-am zis-o noi pe asta, au zis-o chiar oficialii.

2. Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport, inlocuitorul lui Freelander, are toate atuurile unui SUV dedicat in primul rand confortului pe asfalt, dar si suficiente dotari pentru a nu-i fi deosebit de teama in afara acestuia. Avem de-a face o masina cu mai mult „Sport” decat „Adventure” in vene, una mai potrivita aspiratiilor unui public mai degraba urban. Acest model vine in doua variante de motorizari: o unitate de 2 litri si 240 CP, pe benzina, cuplat cu o transmisie automata ZF in noua (9!) trepte, cu padele pe volan si cu tractiune integrala oferita in standard, sau un motor diesel de 2.2 litri si 190 CP, care poate fi cuplat si cu transmisie manuala in sase trepte.

3. Kia Sorento
Sorento masoara 4.780 mm lungime (cu 95 mm mai mult decat la generatia precedenta), 1.685 mm inaltime (cu 15 mm mai putin) si are un ampatament de 2.780 mm (cu 80 mm mai mult). Dimensiunile mai generoase se traduc printr-un habitaclu mai incapator pentru ocupantii celor trei randuri de scaune, dar si printr-un portbagaj mai mare: 605 litri fata de cei 515 litri ai generatiei anterioare. Coreenii spun ca interiorul a fost desenat si dezvoltat la centrul Kia din Frankfurt, Germania si ca materialele moi si pielea creeaza o ambianta demna de o masina premium.
4. Audi Q7
Masina arata mai degraba a break suprainaltat decat a SUV, ceea ce ne duce cu gandul ca principala sa utilizare va fi aceea de a duce copiii in siguranta la scoala. Totusi, forma mai alungita si mai putin masiva ii va permite sa fie si mai distractiv pentru sosea, pentru ca masina pare mai scunda si mai lata decat precedentul model, chiar daca lucrurile nu stau, de fapt, asa. Noul Audi Q7 sta pe o platforma noua, numita MLB Evo, care ii permite sa fie cu circa 325 de kg mai usor decat precedenta generatie la motorizari si echipari similare (1995 kg pentru diesel, 1970 kg pentru benzinar), in special datorita folosirii extensive a aluminiului. De asemenea, per total, motorizarile sunt cu 26% mai economice (28% la TFSI si 23% la TDI). A fost imbunatatit si coeficientul aerodinamic cd, acesta avand o valoare de doar 0.32, fara indoiala datorita formei mai fluide a masinii.
5. Porsche Macan
Porsche Macan e mai mic decat SUV-ul Cayenne, dar e destul de greu sa-ti dai seama de asta la prima vedere, fiindca noul Macan arata la fel ca un Cayenne. In spate, diferentele dintre cele doua modele sunt mai usor de sesizat – aici, stopurile de pe Macan au un design inspirat din supersportiva 918 Spyder. Chiar si interiorul arata aproape la fel ca in Cayenne, ceea ce nu e neaparat rau, fiindca materialele folosite la primul SUV Porsche sunt de o calitate foarte buna. Indiferent de nivelul de echipare, Porsche Macan primeste in standard tractiune integrala si transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte PDK. Tot pe lista de dotari standard se afla si butonul sport, care – atunci cand e apasat – imbunatateste viteza de reactie a motorului si creste valoarea la care limitatorul de turatie intervine, iar cutia de viteze schimba treptele la o turatie mai mare.

6. Hyundai Santa Fe
Cu un ampatament de 2700 mm, Santa Fe are un design masculin, agresiv si o personalitate accentuata. Nota sa personala se datoreaza plafonului mai putin inalt, parbrizului mai inclinat, geamurilor laterale spate triunghiulare si lunetei curbate. Profilul autovehicului este completat de jantele din aliaj cu finisaj cromat inchis la culoare, disponibile in premiera pentru Hyundai si in versiunea de 19 inch. La capitolul propulsoare, Santa Fe vine pe piata europeana cu doua variante de motorizare diesel si una pe benzina. 
7. Dacia Duster
Dacia Duster este primul vehicul de teren al marcii Dacia si al saselea model al gamei. La putin timp de la evenimentul de lansare la Salonul Auto de la Geneva Dacia Duster a fost desemnat cel mai ieftin SUV din lume de catre World Records Academy. Faceliftul de care a beneficiat in 2013 a adus doar cateva tuse de modernitate la exterior, fara a schimba in mod dramatic aspectul masinii. 
8. Range Rover Sport
Bazat pe cea de-a patra generatie a modelului Range Rover, Range Rover Sport era descris la lansarea sa din 2013 ca fiind „cel mai rapid si cel mai agil Land Rover din istorie” de catre oficialii companiei britanice. Cel mai important lucru de stiut despre acest SUV este ca la momentul cand a fost proiectat s-a renuntat la solutia unei caroserii din otel montate pe un sasiu de tip scara si s-a adoptat constructia unei caroserii autoportante din aluminiu, ceea ce a insemnat o reducere a greutatii cu 420 kg fata de generatia precedenta. Sport e mai lung cu 62 mm si are un ampatament mai mare cu 178 mm fata de prima generatie, dimensiuni care au dus la imbunatatirea spatiului interior si au permis montarea unui al treilea rand de scaune, in portbagaj. Range Rover Sport poate gazdui, la nevoie, sapte persoane.
9. Land Rover Discovery 4 
Discovery 4 a fost modificat estetic si imbunatatit tehnic pentru a fi aliniat la noul standard al marcii, care, dupa preluarea ei de catre Tata, a devenit mult mai premium. Atat de premium, incat Land Rover Discovery 4 este de acum mai premium decat a fost vreodata un model LR. Si acum ajungem sa explicam acest "mai premium". "More premium" inseamna pentru Land Rover ca se va inspira mult mai mult din Range Rover. Din fata ai putea jura ca vezi venind spre tine un RRS fara facelift, nicidecum un Discovery, iar acest lucru se datoreaza grilei motorului si farurilor care arata atat de... Range Rover.
10. Renault Kadjar
Renault Kadjar este primul crossover de segment C al celor de la Renault. Fratele bun al lui Nissan Qashqai, Kadjar este disponibil atat in versiune 4x4, cat si in versiune 4x2. Are dimensiuni compacte, cu cei 4,45 m lungime, 1,84 m latime si 1,60 m inaltime, iar interiorul beneficiaza de o solutie completa de conectivitate, care are in vedere publicul tintit de aceasta masina: tinerii activi, care vor o masina cu care sa poata ajunge unde doresc.

suv
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1127 (s) | 43 queries | Mysql time :0.005917 (s)