News Flash:

Ce trebuie sa mananci daca vrei sa ai o stare de bine

1 Iunie 2018
554 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8738 RON (+0.0033)
USD: 4.1678 RON (-0.0150)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
usturoi gol

Usturoi 

Cercetarile au aratat ca usturoiul este eficient impotriva hipertensiunii arteriale, a bolilor cardiovasculare, a colesterolului, a racelii si a diferitelor tipuri cancer. In plus, puteti sa-l includeti in atat de multe retete, astfel ca nu va va fi deloc greu sa il includeti in dieta. 

Unt de arahide 

Untul de arahide este o sursa excelenta de proteine, dar are si alte multe avantaje. Este plin de arginina, un aminoacid care va pastreaza vasele de sange sanatoase. Untul de arahide este, de asemenea, bogat in niacin, care protejeaza impotriva bolii Alzheimer. 

Ciocolata neagra 

Ciocolata este unul  dintre acele alimente care va fac sa va simtiti mai bine, dar este si foarte sanatos pentru corp. Ciocolata neagra poate reduce riscul de boli de inima. Cacaoa contine fibre si minerale, cum ar fi fier, magneziu, cupru, mangan, potasiu, fosfor, zinc si seleniu. Totusi, nu trebuie sa uitati ca acest aliment trebuie consumat in mod moderat.

Ceai verde 

Ceaiul verde are o multitudine de nutrienti si antioxidanti. Acesta ajuta organismul sa lupte impotriva bolilor si reduce riscul de cancer mamar, cancer de prostata si cancer colorectal. Ceaiul verde poate, de asemenea, sa reduca riscul de Alzheimer si Parkinson, precum si de diabet. Unele studii arata ca poate creste arderea grasimilor. 

 

Oua 

Ouale sunt unul dintre cele mai sanatoase surse de proteine. Fiecare ou are 6 grame de proteine, iar daca ati exclus carnea din alimentatie si cautati alternative, acestea sunt o optiune excelenta. Proteina din ou va va da energie si va va oferi rapid senzatia de satietate. 

Mere 

Merele reprezinta o alta varianta de aliment excelent care poate fi consumat in fiecare zi. Acestea contin o multime de substante nutritive si antioxidanti care ajuta la reducerea riscului de accident vascular cerebral, diabet, cancer de san si cancer pulmonar. In plus, ele sunt usor de gasit in magazine si ajuta la imbunatatirea starii de spirit. 

Avocado 

Avocado este plin de grasimi sanatoase care reusesc sa tina pofta de mancare departe mult timp. De asemenea, va ajuta sa absorbiti alti nutrienti, asa ca incercati sa combinati un avocado cu unul dintre celelelate super-alimente din lista. Avocado ajuta la scaderea nivelului de colesterol, dar si la imbunatatirea vederii. In plus, contine numeroase fibre, care pot contribui la imbunatatirea digestiei, la scaderea riscului de cancer de colon si la detoxifiere. 

Somon 

Somonul este extraordinar pentru inima. Acesta va poate oferi toti acizii grasi omega-3 de care aveti nevoie intr-o zi.  Imbunatateste functiile creierului si reduce riscul de aparitie a bolilor de inima. In plus este o sursa importanta de proteine, vitamine si minerale cum ar fi potasiul, seleniul si vitamina B12. 

Cartofi dulci 

Cartofii dulci sunt o optiune sanatoasa in dieta oricarei persoane. Doar jumatate dintr-un cartof mare copt va poate oferi peste 450% din doza zilnica de vitamina A. Aceasta este raspunzatoare de imbunatatirea vederii si a sistemului imunitar. Sunt o excelenta sursa de vitamina C, mangan, cupru, acid pantotenic, vitamina B6, potasiu, fibre, niacin, vitamina B1, B2 si fosfor.


usturoi ciocolata neagra ceai verde oua mere
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1365 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017773 (s)