Prima pagina

 Ultima ora

 Actualitate

 Expres

 Magazin

 Economic

 Sport

 National

 International

 Sanatate

 Advertoriale

 Poza zilei

 Bancul zilei

 BZT.ro

 BZC.ro

 BZV.ro

Titlul Zilei

Acum 17 ore
 43    0

BLACK FRIDAY 2014: 4,7 milioane de romani asteapta Vinerea Neagra. Ce contin listele de cumparaturi

Circa 4,75 milioane de romani cu varsta intre 18 si 65 de ani doresc sa cumpere produse de Black Friday, cu 1,3 milioane mai multi decat in 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele si telefoanele mobile, potrivit unui studiu Millward Brown.
La fel ca in anii precedenti, in randul barbatilor si al segmentului de tineri (24 - 34 de ani) se observa un nivel al intentiei de cumparare semnificativ mai ridicat decat la nivelul populatiei generale. Fata de media generala de 13% a celor care au auzit de Black Friday si spun ca "sigur vor cumpara", in cazul barbatilor media urca la 15% iar in cazul tinerilor la 16%, mentioneaza studiul.
"In general, barbatii sunt mai entuziasti decat femeile cand vine vorba de cumparaturile online. O explicatie este ca produsele de care femeile sunt mai interesate (cum ar fi hainele, incaltamintea sau produsele de ingrijire personala) sunt mai degraba «senzoriale» si astfel necesita o experienta directa pentru o validare completa inainte de achizitie. Satisfacerea acestei nevoie reprezinta in continuare o bariera importanta", a declarat directorul firmei de cercetare MillwardBrown Romania, Daniela Lazar.
De Black Friday 2014 lista de cumparaturi este compusa, in medie, din doua categorii de produse. Pe aceasta lista se regasesc cel mai frecvent electrocasnicele mici (36%) cum ar fi aspiratoarele, mixerele, robotii de bucatarie, urmate de televizoare (30%) si telefoane mobile (20%), potrivit intentiei de achizitie.
"Televizoarele si telefoanele mobile sunt si categoriile care inregistreaza cea mai mare crestere a intentiei de cumparare fata de 2013. Astfel, sunt cu 11% mai multe persoane in cazul televizoarele si cu mai multe 9% in cazul telefoanelor mobile", arata studiul.
Pe lista se mai regasesc, in ordine, hainele (17%), laptopuri (15%), tablete (12%), electronice (12%), frigidere (11%), masini de spalat (9%) si incaltaminte (8%).
In ceea ce priveste magazinele luate in calcul pentru cumparaturi de Black Friday, topul primelor nume mentionate de respondenti este format din eMAG, Altex, Flanco, Carrefour, Domo, Media Galaxy, Auchan, Kaufland, cora si Dedeman.
Potrivit cercetarii, numarul romanilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday a ajuns anul acesta la 63% in randul persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, sunt cu aproape o treime mai multe persoane (cu peste 1,7 milioane mai multe persoane) care stiu acum de Black Friday. 

Citeste si...

18 Noiembrie 2014
 1280    0
17 Noiembrie 2014
 1564    0

Comentarii

+ Adauga Comentariu