News Flash:

Abia inaugurata, autostrada Arad - Nadlac se confrunta cu primele probleme. Ce nemultumiri au soferii

17 Iulie 2015
1337 Vizualizari | 0 Comentarii
autostrada nadlac arad
Autostrada de la Arad spre Nadlac a fost deschisa, la fel si punctul de trecere a frontierei spre Ungaria. Teoretic, toate conditiile sunt indeplinite pentru deplasarea rutiera spre si dinspre vest. In practica, problemele descoperite de soferi sunt multiple, mai ales in domeniul semnalizarii rutiere si a indicatoarelor cu destinatii. Speram ca problemele sunt doar legate de inceputul acestei autostrazi si ca vor fi remediate in cel mai scurt timp.
Lipsa indicatoarelor de orientare pe autostrada pare sa fie cea mai mare problema a celor care au apelat la acest drum. O serie de probleme de acest gen au fost prezentate de soferi celor de la Asociatia Pro Infrastructura. Astfel, numerosi soferi au avut dificultati de orientare deoarece nu au fost indrumati in directia dorita de la nodul dintre A1 si A11. Mai precis, pe sensul Nadlac – Arad este vorba despre absenta oraselor Deva si Sibiu de pe indicatoare, orase care constituie destinatii finale sau intermediare pentru numerosi soferi, scrie tion.ro.
„Ne-au fost semnalate cazuri de soferi care, ajunsi la respectiva bifurcatie, au efectuat manevre periculoase – schimbarea brusca a benzii, oprire si mers in marsarier – tocmai datorita confuziei cauzate de semnalizarea existenta. Din acest motiv, consideram ca este necesara o imbunatatira a semnalizarii pentru a evita posibile accidente. De asemenea, va semnalam absenta unui indicator la sensul giratoriu de la intersectia DN7 cu A11 care sa arate directia catre Nadlac / Ungaria pe autostrada. Indicatorul existent in acel sens giratoriu arata catre Nadlac pe vechiul traseu (DN7). Din acest motiv, numeroase autovehicule care circula pe ruta Deva – Ungaria nu urca pe autostrada decat la nodul Pecica. De asemenea, pe centura Aradului nu au fost actualizate unele panouri care sa reflecte cu acuratete posibilitatile create prin deschiderea autostrazii catre Pecica”, se arata intr-o scrisoare intocmita de cei de la Pro Infrastructura catre compania de drumuri.
Desigur problemele mentionate se pot rezolva relativ simplu. Reprezentantii asociatiei ofera celor de la CNADN si o serie de recomandari in problema indicatoarelor.
„Va rugam sa dispuneti masuri pentru ca: 1) Pe panourile de preselectie de pe sensul catre Arad anterioare nodului mai sus mentionat sa fie indicate expres directiile Deva si / sau Sibiu, pentru ca soferii sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza. 2) In sensul giratoriu mai sus mentionat sa fie instalate panouri care sa indice ruta catre Ungaria pe autostrada 3) Pe indicatorul de intrare in tara de pe A1, care arata limita de viteza pentru drumuri nationale, aceasta sa fie corectata de la valoarea curenta de 100 km / h (valabila doar pe drumurile europene) la 90 km / h, eventual cu mentiunea separata a limitei pentru drumuri europene”, se mai arata in scrisoarea celor de la Asociatia Pro Infrastructura.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1316 (s) | 33 queries | Mysql time :0.005093 (s)