News Flash:

A crescut bugetul pe care romanii il aloca pentru vacantele estivale. La cat se ridica sunt sumele cheltuite

27 Mai 2018
472 Vizualizari | 0 Comentarii
vacanta pe nevazute

Sumele pe care le aloca romanii pentru vacantele in strainatate, in sezonul estival, au crescut, in medie, cu 30% in ultimii 5 ani, ajungand intre 900 si 1.200 de euro, arata o analiza a agentiei de turism online Fly Go.
Desi prefera, in continuare, destinatiile de masa, precum litoralul din Grecia, Turcia si Spania, turistii romani opteaza tot mai mult pentru destinatii mai putin accesate pana acum, in tari si regiuni precum Croatia, Malta, Sardinia, Sicilia sau Corsica, iar durata concediilor de vara este in medie de 7 zile, ajungandu-se adesea la 10 zile.

„Turistii romani prefera sa plece in vacante in perioada iunie-septembrie, pe care le rezerva cu cateva luni inainte. Varfuri de rezervari anticipate se inregistreaza in lunile ianuarie si mai. In vacantele de vara, 70% dintre romani acceseaza servicii all inclusive, de care sa se bucure alaturi de familie sau de prieteni, in conditiile in care peste 90% dintre turisti calatoresc in grupuri”, arata rezultatele studiului.

Fly Go mentioneaza ca si apetitul romanilor pentru vacante a crescut in ultimii ani, astfel ca mai nou turistii merg, in medie, in doua concedii pe vara.
„In continuare, sunt dispusi sa plateasca pentru confort sporit, de aceea opteaza pentru cazare in unitati hoteliere mari si aloca, in medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur”, spun specialistii.

„Ne asteptam ca bugetul turistilor romani pentru vacantele de vara sa continue sa creasca in perioada urmatoare, pe masura ce si operatorii de servicii turistice si aeriene vor introduce si vor promova pe piata din Romania noi destinatii, crescand, in acelasi timp, calitatea serviciilor si numarul beneficiilor pe care le ofera pentru clienti. Un interes crescut pentru sejururi in strainatate se va simti si mai mult pe masura ce tehnologia va lua amploare in industria de turism”, declara Stefano Iervolino, fondator si CEO Fly Go.

Fly-Go este o agentie de turism online romaneasca independenta cu prezenta regionala. Lansata in anul 2005, Fly Go opereaza, in prezent, pe trei piete: Romania, Italia si Spania.

Fly Go le ofera clientilor sai servicii si produse, de la bilete de avion low-cost si de linie pe toate aeroporturile din lume, rezervari la hoteluri, pachete de city-break si rent-a-car, la servicii turistice personalizate, consultanta si suport 24/7, dar si ghiduri turistice pentru sute de destinatii de pe toate continentele.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2368 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012401 (s)