News Flash:

4 deprinderi care iti vor prelungi viata cu mai multi ani. Ce spun oamenii de stiinta

18 Aprilie 2018
456 Vizualizari | 0 Comentarii
stiinta

Dorinta de a trai mult poate parea utopica si chiar plictisitoare. Dar o viata de durata poate fi una fericita si chiar distractiva, trebuie doar sa incepi sa practici anumite metode ca sa o prelungesti.

Sentimentul de liniste si chefirul: +14 ani

Stresul cronic afecteaza buna functionare a sistemului nervos central, care controleaza activitatea intregului organism. Trebuie sa indepartezi din viata ta cauzele secretiei adrenalinei si sa inveti sa reactionezi calm la orice situatie dificila.

Pentru a avea o viata mai lunga trebuie sa respecti normele de somn. Este foarte important sa dormi neaparat intre orele 20:00 si 01:00. In acest interval, in organism se secreta melatonina – un neurotransmitator care regleaza activitatea cerebrala, sistemului imun si a sistemului vascular. Melatonina se elimina doar daca persoana sa afla intr-o incapere obscura, de aceea este contraindicat ca la aceste ore sa stai la oficiu sau intr-o sala de sport.

Este recomandat ca masa ta sa fie circa 75% din legume, fructe si terciuri si 25% din proteine si lactate. Daca te alimentezi corect, toate organele tale vor functiona fara probleme si vei fi mai putin predispus la boli.

Trebuie sa excluzi mancarea bogata in grasimi si cu prea mult zahar. Regula de aur este sa nu mananci niciodata prea mult.

Oxigenul si efortul fizic: +6 ani

Muschii tai trebuie sa lucreze zilnic. In fiecare dimineata trebuie sa faci exercitii pentru un tonus bun, iar de ziua pana seara sa mergi la pas rapid, sa practici anumite sporturi sau sa faci munca fizica.

Persoanele care au peste 50 de ani pot sa se rezume la exercitii fizice timp de 4-5 zile pe saptamana.

Sa nu te incordezi prea tare si sa iesi la aer liber. In caz contrar in organism se vor acumula substante daunatoare care te vor face vulnerabil in fata virusurilor si a bacteriilor.

Munca mintala: +3 ani

Omul are tendinta fireasca de a cauta sensul vietii. Munca asupra propriei lumi interioare face posibil acest proces de explorare.

Impune-te sa gandesti, citesti si sa asimilezi noi aptitudini.

Renuntarea la tutun si alcool: + 5 ani

Fumatul regulat iti otraveste organismul si iti imbatraneste celulele.

Abuzul de alcool deregleaza functionarea sistemului nervos si a ficatului. In scurt timp, se dezvolta o intoxicatie cronica. Simptomele sunt durerile de cap si starile de slabiciune.


stresul cronic
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1327 (s) | 22 queries | Mysql time :0.011852 (s)