News Flash:

Vrei sa ai un FUND de invidiat? Iata ce trebuie sa faci

3 Octombrie 2015
386 Vizualizari | 0 Comentarii
fundul tonifiat

Daca te pregatesti de concediu si, totusi, nu esti foarte incantata de cum vei arata in costumul de baie, nu e deloc timpul pierdut sa incepi sa faci cateva exercitii pentru fese. Te vor ajuta sa-ti tonifici fundul si vei arde si calorii. Aceste exercitii pentru fese nu sunt deloc grele si le poti repeta in fiecare seara, cand vii de la serviciu.




1: Genuflexiuni cu greutati
Alege-ti niste greutati usoare. Daca nu ai, poti folosi la fel de bine pet-uri (330 ml/ 500 ml) pline cu apa. Departeaza picioarele la nivelul soldurilor. Du mainile la spate si apoi impinge-le in fata, pe masura ce cobori in genunflexiune. Cand te ridici, adu mainile din nou in spate. Executa miscarile timp de 30-45 de secunde, si repeta seriile de 3 ori.




2: Extensii pe sold
Asaza-te ca la exerctiile 1 si 3. Ridica piciorul drept, cu genunchiul indoit si impinge piciorul in spate ajunge la nivelul coloanei, coapsa si talpa piciorului fiind paralele cu tavanul. Executa miscarile timp de 90 de secunde. Repeta seriile de 3 ori pentru fiecare picior.




3: Urca scarile in fuga
Nu numai ca aceste exercitii iti vor tonifia fesierii, insa vor arde si caloriile. Poti incepe urcand in fuga cate o treapta. Pe masura ce te obisnuiesti, urca doua trepte si apoi trei trepte de-odata. Daca vrei sa iti ingreunezi exercitiul, poarta greutati in timp ce alergi.




4: Ridicari in spate
Asaza-te pe podea, sprijinita in maini si cu genunchii indoiti. Ridica fiecare picior in aer (la un unghi de 45 de grade fata de podea) si mentine pozitia 90 de secunde. Repeta de 3 ori pentru fiecare picior.




5: Fandari in lateral
Aceste exercitii tonifica muschii laterali ai fundului. Renunta la fandarile in fata si spate, sunt mai putin eficace decat fandarile pe lateral. Repeta de 10 ori si apoi schimba piciorul.




6: Hidrantul
Acest exercitiu vizeaza fesierii si soldurile. Asaza-te pe podea, sprijinita in maini si cu genunchii indoiti, ca la primul exercitiu. Insa, in loc sa ridici piciorul in spate, il ridici pe laterala, pastrand genunchii indoiti la 90 de grade (pentru a-ti fi mai usor, imagineaza-ti un caine usurandu-se pe hidrant; de aici vine si denumirea). Tine ridicat timp de 90 de secunde, apoi schimba piciorul. Repeta de trei ori.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0866 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016110 (s)