News Flash:

Viitorul mall din Calea Sagului, cel mai mare proiect comercial inaugurat in 2015 in Romania

9 August 2015
1143 Vizualizari | 0 Comentarii
Timişoara se află pe primul loc în ceea ce priveşte marile proiecte comerciale care sunt în lucru şi care vor fi în curând inaugurate. De asemenea, un alt proiect, al unui magazin de electronice, deschis în Calea Aradului din Timişoara, lângă sensul giratoriu, este pe lista celor mai mari proiecte inaugurate deja în primul semestru al acestui an.

Interesul comercial pentru Timişoara este în creştere, dovadă sunt şi cele trei mall-uri noi care ar urma să se deschidă aici în perioada următoare. Iar unul dintre acestea, cel din Calea Şagului, este în acest moment cel mai mare proiect comercial din România, aflat în construcţie, alături de un alt proiect, Titan, din Bucureşti. Ambele centre au câte 70.000 de metri pătraţi.

Totodată, pe lista proiectelor deja inaugurate în acest semestru mai este un proiect timişorean. Este vorba de un magazin specializat în domeniul produselor electronice şi electrocasnice, deschis în Calea Aradului, chiar lângă sensul giratoriu de la ieşirea din oraş. Magazinul are 1.500 de metri pătrați și operat sub numele unui important brand de pe piaţa de specialitate. Dimensiuni mai mari pentru un asemenea proiect comercial este doar cel al unui mall şi a unui centru comercial de tip Plaza, cu mai multe unităţi în interior.

Piaţa spaţiilor comerciale din prima jumătate a anului a rămas oarecum ”îngheţată”, cererea de spaţii comerciale venind din partea aceloraşi jucători care au activat pe acest sector şi în anii anteriori, fiind vorba cu precădere despre operatorii ”food and beverage” şi ancorele internaţionale cu planuri de extindere la nivel naţional, arată o analiză realizată de una dintre principalele companii de consultanţă imobiliară de pe piaţa românească.

Având în vedere că, în România o mare parte a veniturilor populaţiei sunt orientate către produsele alimentare şi de larg consum, există încă o competiţie mare pentru extindere în rândul comercianţilor din industria alimentară, se mai arată în aceeași analiză. În marile orașe miza este la nivelul hyper- şi supermarket-urilor, iar în orașele mai mici, cu putere de cumpărare redusă, este la nivelul magazinelor de proximitate.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1243 (s) | 43 queries | Mysql time :0.007935 (s)