News Flash:

Unul dintre retailerii online anunta ca PRETURILE vor creste pe fondul deprecierii leului si a legislatiei din China

14 Noiembrie 2017
51 Vizualizari | 0 Comentarii
salariu marit3

Preturile produselor vandute de eMAG vor creste in decembrie si ianuarie, in contextul deprecierii leului in raport cu euro si dolar, a legislatiei privind protectia mediului din China si a cresterii salariilor, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, in cadrul unei conferinte de presa.
Preturile vor creste in perioada urmatoare, in contextul in care multe produse sunt importate si cumparate in euro sau dolari, monede care inregistreaza o tendita de crestere in ultimele zile, a declarat Stanciu.

„Avem multe produse din import. Produsele din import sunt cumparate ori in dolari, ori in euro, iar dolarul si euro sunt pe o tendinta de crestere. Deocamdata nu se vad, dar sunt foarte putine produse, cele la care stocul este foarte mic. Daca noi avem stoc mare, cresterea se va vedea in momentul in care va intra stocul nou. Tendinta preturilor pentru perioada urmatoare, poate decembrie, ianuarie, februarie, va fi una de crestere”, a explicat Stanciu.

Preturile vor mai creste si din cauza legislatiei din China privind protectia mediului. „Sunt foarte multe produse fabricate in China: electrocasnice mici, produse pentru casa. Cam de un an de zile, China a implementat o legislatie privind protectia mediului foarte stricta, ceea ce a dus la cresterea preturilor masiva. Inca nu se vede peste tot, dar preturile vor creste si de la respectarea acestei legislatii”, a spus Stanciu.
„Nu sunt lucruri pe care putem sa le controlam noi suta la suta, cum ar fi cursul de schimb, cresterea salariilor – sunt factori pe care ii vedem in pret si pana la urma, este transmis clientului final, poate cu o temporizare avand in vedere ca noi tinem un stoc”, a mai spus directorul eMAG.

In ceea ce priveste cresterea preturilor la carburant, Stanciu sustine ca aceasta nu se reflecta, in prezent, in pretul produsului, deoarere nu este un factor principal din pretul de curierat. „Cresterea de pret la carburant nu se vede in momentul de fata. Din pretul de curierat, pretul carburantului este al treilea, nu e cea mai importanta bucata de cost. Nu se vede in pret si nu ma astept sa se vada foarte curand”, a precizat Stanciu.

Pretul unui produs este influentat, in cele din urma, si de investitiile pe care companiile le fac in echipamente si personal pentru a compensa lipsa infrastructurii. „Intreaga piata de comert online poate beneficia de imbunatatirea infrastructurii rutiere. (...) Noi incercam sa compensam lipsa infrastructurii prin investitii, oameni sau investitii in echipamente, dar investitiile astea se vad, pana la urma, in pretul produsului”, a precizat directorul eMAG. Mediafax.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0985 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012650 (s)