News Flash:

Un timisorean a creat noul LOGO al orasului Bucuresti

4 Mai 2017
1034 Vizualizari | 0 Comentarii
Bucuresti
Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a fost castigat de Narcis Teodor Lupou, un designer in varsta de 32 de ani, din Timisoara, a carui lucrare a intrunit cel mai mare punctaj, a informat Primaria Capitalei, miercuri, printr-un comunicat.

"Sunt bucuroasa ca am avut o participare atat de numeroasa si pot sa va spun ca misiunea juriului nu a fost deloc una usoara. Am apreciat creativitatea concurentilor si modul admirabil in care au inteles sa se implice intr-o actiune constructiva pentru orasul nostru. Din pacate pentru concurenti, la fel ca la orice alt concurs, exista un singur castigator, asa ca am decis sa oferim si cateva premii de consolare celor mai reusite propuneri pe care le vom alege tinand cont si de parerea publicului. Il felicit din toata inima pe castigator si sper ca toata lumea sa se fi convins de sinceritatea si onestitatea demersului nostru. Vor urma si alte concursuri menite sa stimuleze creativitatea bucurestenilor si nu numai", a declarat primarul general Gabriela Firea.

Potrivit castigatorului concursului, conceptul grafic propus a avut drept catalizatori diverse repere vizuale si simboluri, ancorate adanc in istoria culturala a orasului, in cultura populara universala, dar si in dezideratele administratiei locale actuale.

"Am avut ca nuclee inspirationale mostenirea arhitectonica autentica a Capitalei si valentele pozitive generate de rezonanta etimologica a numelui orasului Bucuresti. Alaturarea celor patru elemente identice ca forma, dar diferite ca pozitionare, subliniaza ideea de epicentru al natiunii catre care converge Capitala", a spus Narcis Teodor Lupou.

Dintr-un total de 230 de inscrieri au fost validate 204, care au fost punctate de juriu in functie de cinci criterii: relevanta pentru tema concursului; design atractiv; originalitate (imbinarea elementelor care ilustreaza traditia istorica a Bucurestiului cu tendintele actuale); functionalitate (vizibilitate si lizibilitate, sa fie usor recognoscibil, sa poata fi imprimat si pe suprafete mici fara sa se piarda detalii esentiale); adaptabilitate (sa permita declinarea ulterioara a unor branduri sectoriale).

In perioada imediat urmatoare vor fi facute publice toate lucrarile care s-au incadrat cu succes, fie si partial, in tema concursului, precizeaza PMB.

Premiul este in valoare de 50.000 de lei brut, suma reprezentand cesionarea exclusiva a drepturilor de autor, nelimitata in timp si spatiu, pe orice suport material si in toate modurile, in favoarea municipiului Bucuresti, pentru utilizarea lucrarii declarata castigatoare.


Sursa: agerpres.ro

bucuresti timisoara primaria capitalei gabriela firea
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1103 (s) | 43 queries | Mysql time :0.006084 (s)