News Flash:

Un nou concept Anna Cori în Iulius Town Timișoara - FOTO

6 Februarie 2020
194 Vizualizari | 0 Comentarii

Miercuri, 5 februarie, de la ora 18, în noul magazinul din Iulius Town Timișoara a avut loc lansarea noului concept Anna Cori, unde au fost prezenți influenceri, presă, dar și ambasadorul brand-ului, Anca Serea.

La eveniment au participat cei mai cunoscuți influenceri de fashion și lifestyle din Timișoara, dar și alte personălități, presă, precum și clienți ai brand-ului, evenimentul fiind deschis pentru toată lumea. În seara de marți, Anna Cori a venit și cu o supriză pentru cei care au participat la eveniment, o ofertă exclusivă la noua colecție, mai exact 20% reducere la toate articolele.

Anca Serea, Ambasador al Brand-ului, a fost prezentă la lansarea noului concept Anna Cori, unde a interacționat cu invitații prezenți la eveniment, iar cei mai norocoși s-au bucurat și de sfaturile vedetei în materie de accesorizare a pantofilor și genților Anna Cori în ținutele de zi cu zi.

Seara s-a încheiat cu o tombolă specială pentru timișoreni, câștigătorul fiind ales de Anca Serea chiar la fața locului. Acesta se poate bucura de un voucher de 1000 ron valabil în toate magazinele Anna Cori din țară.

În seara evenimentului, au fost disponibile pentru vizualizare câteva produse din viitoarea colecție de primvăra-vară, ce va fi lansată oficial la începutul lunii martie în toată țara.


Colecția de primavară vară 2020 va aduce în față, prin produsele realizate cu multă atenție și dedicare, valorile business-ului, mai exact tradiție, calitate și faptul că este o afacere de familie, construită și dezvoltată în 30 de ani.

Despre brand

Ne intoarcem acolo unde a pornit totul. Povestea începe în anul 1985, când Ilie Cornea, artizanul acestei afaceri bucovinene, a realizat primele perechi de pantofi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994, dintr-un atelier ce producea manual doar încălțăminte pentru barbați, într-o adevarată fabrică care poartă și azi numele fiului cel mic al familiei - DENIS.


În 1996, Ana Cornea, soția și partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a avut ideea înfințării unei secții de încălțăminte pentru femei, iar gustul pentru frumos și armonie al acesteia a fost ingredientul ce a condus la nașterea brand-ului ANNA CORI.
Astăzi, cele două brand-uri, DENIS - destinat bărbaților și ANNA CORI - partea feminină, conviețuiesc împreună sub umbrela magazinelor ANNA CORI din toată țara, dar și online pe www.annacori.com
Brand-ul are peste 38 de magazine în toată țara, atât stradale, cât și în cele mai importante centre comerciale din țară.

Pentru informații suplimentare:
Dinna Doneanu / Anna Cori România
dinna•annacori.com

 

Galerie Foto

i_cKSH9Rk_X5
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1013 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020538 (s)