News Flash:
In fiecare zi femeia lasa un patut gol in fata casei, chiar daca copiii ei sunt mari. Vecinii o credeau nebuna, dar cand au aflat motivul pentru care face asta au mers la ea si i-au cazut in genunchi Romania ascunde trei locuri de o frumusete ireala, mai putin cunoscute de oameni, dar unice in lume! Turistii straini aleg sa vina in tara noastra pentru aceste locuri! Doi tineri bihoreni au lasat orasul pentru a-si urma visul. Si-au dezvoltat un colt de rai unde au oprit timpul in loc si ii întampina pe turisti cu multa dragoste… Anamaria era stewardesa in Orient cand l-a cunoscut pe Lucian si s-au indragostit pe loc! Dar surpriza a venit trei luni mai tarziu…El s-a urcat in avion pe tura ei si… E ireal ce s-a intamplat! O femeie batrana a intrat intr-un salon de cosmetica si i-a cerut manichiuristei sa ii faca unghiile: „Stiu ca am mainile urate, vreau o culoare simpla”. Ce a urmat iti va smulge o lacrima! Uite ce i-a facut tanara care s-a ocupat de ea “Am 38 de ani si sunt casatorita. Dupa 10 ani de casnicie, ma simt ca o carpa, ma simt folosita. Parca nu as fi sotia lui. E foarte intim detaliul, dar nu mai pot..." E cumplit ce-i face tocmai sotiei Cum servesc romanii, in fiecare zi, cancer pe paine! Nu ne omoara pe loc, ci in cativa ani... Au avut un soc cand cainele a intrat in dormitorul lor si a inceput sa latre si sa isi arate coltii! La inceput nu intelegeau ce are, insa cand si-au dat seama au incremenit! Uite ce se intampla in camera bebelusului lor Dupa ce s-a aflat ca a fost batuta, Maria Constantin a reactionat A murit la 10 ani, pe cand se intorcea de la scoala. Dupa inmormantare, parintii, devastati, au primit vestea: fiica lor lasase in urma un mesaj. L-au citit si s-au cutremurat…

Temerile romanilor privind siguranta locului de munca si datoriile au crescut pe final de 2014

28 Ianuarie 2015
490 Vizualizari | 0 Comentarii
Temerile romanilor privind siguranta locului de munca si datoriile au crescut in ultimele trei luni din 2014, comparativ cu trimestrele anterioare, la fel si ingrijorarea asupra economiei, desi per ansamblu indicatorul de incredere al consumatorului a avut in 2014 cel mai inalt scor din 2008.


Astfel, potrivit Indexului global de incredere a consumatorilor in trimestrul patru din 2014 calculat de Nielsen, temerile cu privire la siguranta locului de munca au ramas la un nivel ridicat, de 20%, in crestere de la 19% in trimestrul al treilea si cu mult peste nivelul de 9% din trimestrul al doilea.


O crestere semnificativa este observata si la temerile cu privire la datorii, care au avansat la 13% in ultimele trei luni ale anului trecut, de la 9% in trimestrul trei. De asemenea, ingrijorarile referitoare la economie au continuat sa urce, ajungand la un nivel de 10%, fata de 8% in trimestrul al treilea si 7% in trimestrul al doilea.


Alaturi de siguranta locului de munca, datorii si economie, starea sanatatii si cresterea valorii facturilor la utilitati se numara printre principalele ingrijorari ale romanilor.


"Starea sanatatii si datoriile sunt mentionate semnificativ mai mult in randul romanilor comparativ cu media europeana, ca principale ingrijorari", se arata in studiul Nielsen.


La polul opus, temerile cu privire la izbucnirea unui razboi au scazut semnificativ in perioada analizata, la 4%, dupa un nivel stabil de 7% in trimestrul doi si trimestrul trei.


Per total, increderea consumatorului roman continua sa urmeze trendul ascendent, inregistrand cel mai inalt scor de la inceputul turbulentelor financiare globale din 2008 (77 in comparatie cu un nivel stabil de 73 in trimestrul doi si trimestrul trei al anului trecut), in pofida unui mediu socio-politic national si European in continua schimbare, mentioneaza Nielsen.


Potrivit sursei citate, scorul inregistrat de Romania este usor peste media europeana (76) si semnificativ mai mare decat al celorlalte tari din vecinatate (Bulgaria - 75, Ungaria - 54, Ucraina - 52 si Serbia - 52).


La nivel global, increderea consumatorului a incheiat anul 2014 cu un index de 96 – un declin de doua puncte de index fata de trimestrul anterior, urmand cateva trimestre cu impuls pozitiv.


"In timp ce increderea a scazut usor in fiecare regiune in al patrulea trimestru, fata de trimestrul anterior, raportat la anul anterior, indexul este in continuare deasupra nivelului pre-recesiune de 94, incepand cu al treilea trimestru in 2007 (...) Scorurile de incredere s-au imbunatatit in 39 din cele 60 de tari pe parcursul anului", conform studiului Nielsen.


Increderea consumatorului a scazut cu un punct in America de Nord (106) si Asia-Pacific (106) in al patrulea trimestru – singurele regiuni care au inregistrat scoruri peste nivelul de baza de 100. De asemenea, increderea a scazut cu un punct si in Orientul Mijlociu/Africa (95), cu trei puncte in America Latina (88) si cu doua puncte in Europa (76), fata de trimestrul anterior.


In randul celor mai mari economii ale lumii, increderea consumatorului a scazut cu doua puncte in SUA (106), cu patru puncte in China (107) si cu patru puncte in Japonia (73). Pe de alta parte, increderea a crescut cu cate un punct in Germania (98) si Marea Britanie (94).


"Nivelul de incredere in randul a mai mult de jumatate dintre pietele masurate din intreaga lume a scazut usor in al patrulea trimestru, pe fondul tensiunilor geopolitice continue si o incetinirii cresterii pietelor emergente. Pietele din America Latina, precum Brazilia, au inregistrat scaderi majore ale increderii in comparatie cu ultimul trimestru al anului anterior, ce reflecta incetinirea economica din zona. In timp ce recuperarea in Europa continua sa fie slaba, (...), increderea este in continuare usor crescuta in majoritatea economiilor, in comparatie cu anul anterior, sugerand ca temerile legate de o alta recesiune a zonei Euro nu au afectat inca perspectivele tuturor consumatorilor. In S.U.A., unde pietele fortei de munca au continuat sa recupereze, nivelul de incredere a crescut in mod semnificativ fata de anul anterior", a declarat Louise Keely, senior vice president Nielsen si presedinte The Demand Institute.


Sondajul global Nielsen, initiat in 2005, masoara nivelul de incredere a consumatorilor, principalele ingrijorari ale acestora si intentia de cumparare in randul a peste 30.000 de respondenti cu acces la internet din 60 de tari.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1001 (s) | 24 queries | Mysql time :0.026984 (s)