News Flash:

Targul "Banat Agralim" promoveaza marca "Made in Banat"

29 Mai 2014
564 Vizualizari | 0 Comentarii
Targul 'Banat Agralim', o continuare a manifestarii agricole traditionale 'Timagralim', primeste, in perioada 30 mai-1 iunie, expozanti din intreaga euroregiune, care vor incerca sa scoata in evidenta progresele realizate in domeniul producerii, procesarii si valorificarii produselor agroalimentare din zona Banatului istoric, precum si sa promoveze marca 'Made in Banat'.



Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului 'Regele Mihai I al Romaniei' Timisoara (USAMVB) pune la dispozitia celor peste o suta de expozanti o suprafata de peste 3.000 mp, care isi vor prezenta produsele si serviciile din domeniul producerii si distributiei masinilor, instalatiilor si utilajelor de mecanizare, lucrarilor agricole si horticole, din domeniul mecanizarii si automatizarii proceselor tehnologice specifice sectorului de crestere a animalelor, al procesarii si comercializarii produselor agroalimentare de origine vegetala si animaliera. 

'Prezenta firmelor sarbesti din regiunea Banatului istoric (zonele Kikinda, Pancevo, Zrenjanin), care expun produse specifice, traditionale alaturi de firme romanesti - potential aspirante la obtinerea marcii 'Made in Banat' si de partenerii de proiect, intr-un pavilion comun sub genericul 'Made in Banat', finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania - Republica Serbia si derulat de CCIAT in parteneriat cu Agentia de Dezvoltare Economico-Sociala Timis (ADETIM), Camera Economica Regionala Pancevo, Camera Economica Regionala Zrenjanin si Camera Economica Regionala Kikinda', a declarat, pentru AGERPRES, Rodica Olinic, purtator de cuvant al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Timis (CCIAT).

In sectorul cresterii animalelor, al animalelor de companie si ornamentale vor fi expuse exemplare reprezentative din toate speciile de interes economic: taurine, ovine, caprine, cabaline, suine, pasari de curte, iepuri, diferite specii piscicole si albine.

In zona limitrofa spatiului expozitional au fost realizate campuri si loturi demonstrativ-experimentale cu culturi cerealiere, plante tehnice si horticole. 

In corelatie cu domeniile de activitate ale expozantilor, la manifestare au fost invitate sa participe societati comerciale din domeniul serviciilor si asistentei financiar-bancare, al producatorilor de furaje combinate, aditivi furajeri, produse sanitar-veterinare si consumabile din domeniul productiei vegetale si al cresterii animalelor. 

De asemenea, vor participa edituri si tipografii specializate in editarea literaturii stiintifice, care prezinta carti si manuale de specialitate. 

Editia din acest an a evenimentului se remarca printr-un bogat program conex ce cuprinde demonstratii cu utilajele in camp pentru executarea unor lucrari specifice producerii furajelor si de intretinere a diferitelor culturi agricole, prezentari de loturi de culturi experimentale, degustari de produse traditionale. 

Pe parcursul targului se vor organiza si demonstratii ecvestre si concursuri hipice sub genericul 'Ziua Calului'.

Tot in cadrul programului expozitional vor fi organizate, cu participarea unor cadre didactice ale USAMVB, experti, specialisti si in colaborare cu asociatiile profesionale de producatori, procesatori si comercianti, conferinte, workshop-uri si seminarii pe teme de interes pentru expozanti si fermieri. 

Organizatorii Targului 'Banat Agralim' sunt USAMVB si Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, in colaborare cu Consiliul Judetean Timis si Primaria Municipiului Timisoara, iar accesul in spatiul expozitional este gratuit. 

'Made in Banat' este un proiect finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Republica Serbia si derulat impreuna cu Agentia de Dezvoltare Economico-Sociala Timis, Camera Economica Regionala Pancevo, Camera Economica Regionala Zrenjanin si Camera Economica Regionala Kikinda. 

In procesul de elaborare a acordarii marcii 'Made in Banat' sunt dezbatute aspecte legate de domeniile de activitate eligibile, definirea produselor traditionale si originea materiei prime folosite, gradul de creativitate si inovatie a produselor si serviciilor, sistemul de management al calitatii, armonizarea legislatiei specifice din cele doua tari, asigurarea continuitatii si sustenabilitatii marcii sau impactul marcii asupra regiunii. AGERPRES
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1270 (s) | 35 queries | Mysql time :0.032919 (s)