News Flash:

Slabeste 15-20 de kilograme pe parcursul a trei luni

3 Iunie 2016
196 Vizualizari | 0 Comentarii
slabire perfecta
Dezvoltat de un medic sportiv american, acest regim alimentar garanteaza o slabire de 15-20 de kilograme pe parcursul celor trei luni obligatorii de dieta – si rezolva probleme de sanatate precum hipertensiunea arteriala.


Cum mananci


Programul e simplu: ai de respectat o succesiune de patru zile, care se tot repeta pe parcursul celor trei luni. Prima zi este de proteine, a doua – de carbohidrati, a treia – de alimente cu amidon, iar a patra – de fructe (vitamine).


Exceptie. A 29-a zi (si multiplii ei, 58 si 87) este zi de apa. Vine obligatoriu dupa ziua de vitamine. In ziua de apa de fapt sunt permise si ceaiurile neindulcite, sucurile de legume sau zeama de la supa de legume. Ar fi bine sa nu exagerezi cu sucurile de fructe nici in ziua de apa, nici pe parcursul dietei, pentru ca sunt pline de fructoza.


Indiferent de ziua de dieta in care te afli, micul dejun este intotdeauna din fructe sau un pahar cu suc de fructe neindulcit. De asemenea, pana in pranz, ai voie sa mai iei o gustare de fructe, dar cu minimum o ora inaintea acestei mese.


Cand mananci


In dieta Rina 90, zilele sunt impartite intr-un orar strict de masa:


-Perioada de purificare: de la ora 4 dimineata pana la pranz, sunt recomandate doar fructe si legume proaspete, la fiecare doua ore.


-Perioada de ingestie tine de la pranz pana la 8 seara, timp in care conteaza sa combini corect alimentele si sa nu lasi mai putin de doua ore intre doua mese.


-Perioada de digestie: tine de la opt seara la patru dimineata si interzice consumul oricarui aliment. Acum, doar ne hidratam cu apa si ceaiuri neindulcite.


Exemplu de meniu pentru cele 4 zile din dieta Rina 90


Atentionare!!!! Micul dejun este intotdeauna de fructe!


Ziua de proteine


Doar azi ai liber la branza si lapte, asa ca profita la pranz si cina! Alte alimente permise: carne fiarta sau fripta (maximum 200 g), peste, oua fierte. Toate acestea pot fi asociate cu salata din plin.


Ziua de amidon


Legume fierte sau fripte (in tigaie de teflon, fara ulei, sau pe gratar): fasole, mazare, linte, cartofi, porumb, morcovi. In aceasta zi, ai voie sa mananci si orez. Toate acestea pot fi insotite din plin de salata proaspata.


Ziua de carbohidrati


E ziua pe care-o astepti cu multa nerabdare, pentru ca ai „dezlegare“ la cateva pacate culinare: pizza si paste fierte. Dar cauta (sau gateste) aceste alimente cu legume din plin! Ai voie sa mananci ciocolata neagra sau produse de patiserie, inghetata sau doua felii de tort.


Ziua de vitamine


E cea mai simpla: ai trei mese si doua gustari din fructe, dar nu le consuma la un interval mai mic de doua ore.

Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0844 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022030 (s)

loading...