News Flash:

Obiceiurile romanilor la cumparaturi: Femeile au o mai mare deschidere pentru plata cu cardul, barbatii prefera cash-ul

7 Decembrie 2014
311 Vizualizari | 0 Comentarii
Femeile au o mai mare deschidere in utilizarea cardului ca modalitate de plata, in timp ce barbatii prefera banii lichizi, produsele electrocasnice si electronice si imprumuturile bancare fiind cel mai des platite cu cardul, potrivit unui studiu al EY.


Studiul a fost structurat pe etapele pasilor de cumparare a cinci tipuri de produse si patru tipuri de servicii din care au fost extrase datele relevante pentru modalitatea de plata si experienta post-cumparare.


In functie de categoria produselor, femeile prefera ca modalitate de plata card-ul pentru electronice si electrocasnice (39%), automobile (30%) si imbracaminte. In functie de categoria serviciilor, femeile platesc cu cardul pentru imprumuturile bancare (35%), asigurari (33%) si servicii medicale (22%).


In cazul barbatilor, pentru categoria produselor analizate, in topul preferintelor pentru plata cu cardul sunt electronicele si electrocasnicele (30%), imbracaminte (29%) si produse alimentare (26%). In functie de categoria serviciilor, barbatii platesc cel mai mult cu cardul pentru imprumuturi bancare (33%), asigurari (25%) si telefonie mobila/servicii internet (21%).


Banii lichizi sunt utilizati de femei mai ales pentru plata produselor alimentare (69%), imbracaminte (68%) si electronice si electrocasnice (52%). In functie de categoria serviciilor, femeile platesc cash pentru serviciile medicale (73%), telefonia mobila/serviciile de internet (57%) si politele de asigurare (55%).


Barbatii achita cash pentru produsele alimentare (69%), imbracaminte (67%) si electronice si electrocasnice (64%). In functie de categoria serviciilor, barbatii platesc cash pentru servicii medicale (79%), telefonie mobila/servicii de internet (75%) si asigurari (63%).


In ce priveste achizitionarea serviciilor, femeile prefera ca modalitate de cumparare 79% in magazin, 7% online si 14% ambele, in timp ce barbatii prefera ca modalitate de cumparare 70% in magazin, 8% online si 22% ambele.


Cumpararea produselor este preferata de femei in proportie de 68% in magazin, 6% online si 22% ambele. Barbatii opteaza pentru modalitatea de cumparare in magazin in proportie de 63%, online 7% si ambele 30%.


Atat femeile (85%) cat si barbatii (82%) prefera sa faca imprumuturi bancare in sucursala. Femeile prefera sa cumpere produse alimentare (87%) in magazin si asigurari (81%) in agentie, in timp ce barbatii prefera si ei sa cumpere serviciile medicale (77%) si automobile (76%) de la sursa. Mediafax.ro
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0768 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018406 (s)

loading...