News Flash:

NOI ZBORURI in Timisoara. Fly Romania va opera zboruri interne si interntionale

21 Martie 2014
649 Vizualizari | 0 Comentarii
Fly Romania
Fly Romania va opera zboruri de linie interne şi internaţionale începand cu data de 15 mai 2014 de pe Aeroportul Internaţional Timişoara Traian Vuia. Compania aeriană va acoperi mai multe destinaţii din Italia, Spania, Germania şi Turcia. Fly Romania va opera o serie de zboruri interne şi internaţionale începand cu luna mai a acestui an.

Celor trei aeroporturi din Romania, Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Otopeni, Aeroportul Internaţional Traian Vuia din Timişoara şi Aeroportul Delta Dunării din Tulcea, li se adaugă alte şase destinaţii din Italia, Spania, Germania şi Turcia. “Pentru început, vom lansa mai multe rute care vor acoperi atat destinaţii clasice cu o cerere bine determinată, cum e Bucureşti – Timişoara, unde propunem un tarif unic, de 69,90 euro, cat şi destinaţii internaţionale, cum va fi cursa Timişoara - Verona. In viitor, intenţionăm să extindem rutele şi purtăm deja discuţii avansate cu mai multe aeroporturi pentru a putea deservi noi destinaţii, atat interne, cat şi internaţionale cu plecare din Timişoara”, subliniază Cătălin Buţu, director general Ten Airways.

„Suntem convinşi că această colaborare între companie şi Aeroportul Internaţional Timişoara va fi una benefică în primul rand pentru pasageri. Ne dorim ca aceste rute anunţate astăzi să fie doar primele şi în curand să avem şi alte destinaţii noi. Din partea noastră, compania are tot sprijinul şi îi dorim mult succes”, spune directorul general al Aeroportului Internaţional Timişoara, Daniel Idolu.

Zborurile pe ruta Timişoara – Bucureşti vor avea o frecvenţă zilnică exceptand ziua de sambătă, iar Timişoara – Verona de trei ori pe săptămană. De asemenea, vor fi posibile mai multe legături cu destinaţii internaţionale, compania operand zboruri şi din Bucureşti sau Tulcea, după cum urmează: Bergamo cu două zboruri pe săptămană din Tulcea, Genova cu trei zboruri săptămanale din Bucureşti, Barcelona cu trei curse săptămanale din Bucureşti, Frankfurt, cu trei zboruri săptămanale din Bucureşti şi unul din Tulcea şi Antalya cu o cursă săptămanală din Bucureşti.

Tarife mici doar pană în octombrie

Pentru rutele interne, tarifele vor fi unice, respectiv 69,90 euro/zbor pentru Bucureşti – Timişoara, în vreme ce pe rutele internaţionale, preţurile pornesc de la 29,90 de euro/zbor, pentru cei care fac rezervări cu minim 60 de zile înainte de plecare și pot ajunge pană la 399 de euro pentru biletele cumpărate în ziua zborului. In aceste tarife este inclusă o gamă largă de servicii, dintre care transportul unui bagaj de cabină de maxim 7 kg şi a unui de cală de cel mult 20 kg, dar şi servicii de catering la bord. Actualul preț al biletelor pe rutele interne va fi păstrat pană în luna octombrie 2014. Biletele pot fi achiziţionate online de pe site-ul companiei, www.flyromania.com, care este deja funcţional sau de la agenţiile partenere.

Avion de 32 de ani vechime

Operaţiunile Fly Romania sunt conduse de o echipă de management cu o experienţă medie de 10 ani în aviaţie. Zborurile vor fi operate cu aeronave de tip MD-82 şi MD-83 aparţinand companiei aeriene Ten Airways şi, anterior, operatorului Alitalia. Conform oficialilor companiei vechimea aeronavelor este ”comparabilă cu cea a avioanelor celorlalte companii ce operează în Romania”. Avionul D 82 are 32 de ani vechime și a fost operat începand cu 1982 de companii precum US Airways, Kyrgyz Airways, Cyprus Turkish Airways, Rwandair Express si din 2006 este deținut de Jetran (defunctul părinte al lui Ten Airways) și uneori dat în leasing la diverse companii. Ultima oară, a fost utilizat de compania Eagle Atlantic Airlines din Ghana. Cel de al doilea avion, MD 83, are 22 de ani vechime.

Compania lui Tender a fost numită compania naţională a Guineea Bissau

Grupul Tender a preluat în 2008 compania aeriană Jetran Air, înfiinţată de americanul Douglas Morris Jaffe. La scurt timp de la intrarea în grupul lui Tender, compania Jetran Air, care îşi închiria aeronavele către alte companii aeriene, a intrat în insolvenţă la cererea lui Ovidiu Tender, iar mai apoi în lichidare. In 2009, omul de afaceri a înfiinţat şi compania TEN Airways, activă tot pe piaţa de zboruri charter. Compania TEN Airways este conttrolată de Ovidiu Tender (90%) şi de Petrişor Nicolae (10%), un vechi partener de afaceri al lui Ovidiu Tender, el fiind la începutul anilor 2000 reprezentantul lui Tender în consiliul de administraţie al companiei de asigurări ARDAF (brand care a dispărut din piaţa asigurărilor). Avioanele Jetran Air erau deţinute de compania Tender SA, doar că acum sunt operate de TEN Airways, în timp ce compania Jetran Air apare pe site-ul Registrului Comerţului ca fiind în faliment. Anul trecut, TEN Airways a fina­li­zat cu afaceri de circa 8 mil. euro, faţă de 1,3 mil. euro în 2012, potrivit reprezentanţilor companiei. Mai multe detalii pe Ziuadevest.ro

tulcea genova
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1081 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013512 (s)