News Flash:

Mananca 3 banane pe zi si reduci riscul de accident vascular cerebral

2 Ianuarie 2018
371 Vizualizari | 0 Comentarii
banana coapta

Bananele, înainte sau după micul dejun, prânz sau cină oferă suficient potasiu şi scad cu 21 la suta din crearea de cheaguri de sânge. Riscul de accident vascular cerebral, de asemenea, se reduce consumand spanac, nuci, lapte şi peşte. 
Printre alte lucruri, studiile anterioare au aratat ca consumul de banane ajuta la reglarea tensiunii arteriale, dar ultima anchetă şi acest lucru este dovedit.
Oamenii de stiinta au descoperit ca raţia zilnică necesară este de 1600 de miligrame de potasiu, suficientă pentru a reduce riscul de accident vascular cerebral. 
O banana contine aproximativ 500 de miligrame de potasiu, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale şi echilibrul fluidelor în organism de control.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bananele, înainte sau după micul dejun, prânz sau cină oferă suficient potasiu şi scad cu 21 la suta din crearea de cheaguri de sânge. Riscul de accident vascular cerebral, de asemenea, se reduce consumand spanac, nuci, lapte şi peşte. 
Printre alte lucruri, studiile anterioare au aratat ca consumul de banane ajuta la reglarea tensiunii arteriale, dar ultima anchetă şi acest lucru este dovedit.
Oamenii de stiinta au descoperit ca raţia zilnică necesară este de 1600 de miligrame de potasiu, suficientă pentru a reduce riscul de accident vascular cerebral. 
O banana contine aproximativ 500 de miligrame de potasiu, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale şi echilibrul fluidelor în organism de control.Bananele, înainte sau după micul dejun, prânz sau cină oferă suficient potasiu şi scad cu 21 la suta din crearea de cheaguri de sânge. Riscul de accident vascular cerebral, de asemenea, se reduce consumand spanac, nuci, lapte şi peşte. 
Printre alte lucruri, studiile anterioare au aratat ca consumul de banane ajuta la reglarea tensiunii arteriale, dar ultima anchetă şi acest lucru este dovedit.
Oamenii de stiinta au descoperit ca raţia zilnică necesară este de 1600 de miligrame de potasiu, suficientă pentru a reduce riscul de accident vascular cerebral. 
O banana contine aproximativ 500 de miligrame de potasiu, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale şi echilibrul fluidelor în organism de control.Bananele, înainte sau după micul dejun, prânz sau cină oferă suficient potasiu şi scad cu 21 la suta din crearea de cheaguri de sânge. Riscul de accident vascular cerebral, de asemenea, se reduce consumand spanac, nuci, lapte şi peşte. 
Printre alte lucruri, studiile anterioare au aratat ca consumul de banane ajuta la reglarea tensiunii arteriale, dar ultima anchetă şi acest lucru este dovedit.
Oamenii de stiinta au descoperit ca raţia zilnică necesară este de 1600 de miligrame de potasiu, suficientă pentru a reduce riscul de accident vascular cerebral. 
O banana contine aproximativ 500 de miligrame de potasiu, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale şi echilibrul fluidelor în organism de control.


bananele dejun organism
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1040 (s) | 34 queries | Mysql time :0.026355 (s)