News Flash:

Instalatie performanta de balizaj pentru aterizarea pe ceata densa, la Aeroportul Timisoara

22 Ianuarie 2015
640 Vizualizari | 0 Comentarii
Un sistem performant ce va permite aterizarea aeronavelor si pe ceata deasa va fi pus in functiune la inceputul lunii februarie, pe Aeroportul International Timisoara. Pana in prezent, ceata a fost principalul motiv pentru intarzierea sau chiar redirectionarea unor aeronave ce trebuiau sa aterizeze la Timisoara.

Odata pus in functiune noul sistem, aeronavele vor putea ateriza pe Aeroportul International Timisoara, chiar daca vizibilitatea va fi de doar 200 de metri, pe directia de aterizare principala, dinspre est, sau de 350 de metri pe directia vest. De asemenea, plafonul norilor va putea fi sub 30 de metri pe directia principala de aterizare si de 30 de metri pe directia vest. Noul sistem va reduce astfel distanta minima de operare cu circa 150 – 200 de metri si va aduce Aeroportul International Timisoara intr-o noua categorie de operare: III A.

“Avantajul major al aeroportului Timisoara (dotarea pistei la ambele capete cu echipamente de radionavigatie si de balizaj luminos) este ca permite aterizarea din orice directie, in conditii de vizibilitate redusa, astfel incat pentru companiile aeriene inseamna timp de zbor mai redus si reducerea consumului de combustibil. Aceasta facilitate oferita companiilor aeriene de catre Aeroportul Timisoara va reduce considerabil riscul intarzierilor sau anularii curselor, iar pasagerii vor putea calatori conform programului de zbor”, au aratat reprezentantii Aeroportului International Timisoara, scrie tion.ro.

Acestia au mentionat ca noile dotari tehnice ale aeroportului trebuie corelate cu dotarile tehnice ale aeronavelor, precum si cu nivelul de calificare al pilotilor, toate aceste conditii fiind obligatorii pentru aterizarea si decolarea in conditii de vizibilitate redusa.

international timisoara
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1144 (s) | 24 queries | Mysql time :0.035189 (s)