News Flash:

Exercitii care te ajuta sa slabesti in parc

25 Martie 2015
478 Vizualizari | 0 Comentarii

Exerciţiul 1
Acest exerciţiu este recomandat persoanelor care doresc să-şi lucreze musculatura de la nivelul pieptului, umerilor şi abdomenului.


Cu picioarele uşor depărtate, la aproximativ un metru în spatele unei bănci, apleacă-te în faţă şi sprijine-te cu mainile de spătarul băncii. Păstreză corpul în poziţie dreaptă şi efectuează flotări, aprăpiind şi depărtand pieptul de bancă. In timp ce te depărtezi pieptul de bancă, ridică mana dreaptă şi adu-o la umarul stang. Revin-o apoi în poziţia de start. Repetă apoi şi cu mana stangă. Efectuează cate 12 repetiţii pentru ambele maini. 
Exerciţiul 2
Este recomandat pentru umeri, piept, spate şi abdomen.


In poziţia de flotări, sprijinită în coate şi cu picioarele ridicare cat mai sus pe trunchiul unui copac. Mergi pe coate plimband în jos picioarele pe trunchiul de copac, pană cand corpul devine paralel cu pămantul. Ramai în acestă poziţie timp de 10 secunde, apoi repetă mişcarea. 
Exerciţiul 3
Lucrează muşchii posteriorului, şoldurilor şi picioarelor.


Aşază-te în faţa unei bănci cu mainile pe şolduri. Păşeşte cu piciorul drept pe bancă, ridicandu-l pe cel stang în aer. Execută cu piciorul stang mişcări semicirculare, apoi revin-o în poziţia iniţială, coborand pe piciorul stang. Repetă exerciţiul şi cu celălalt picior. Execută 12 repetiţii pentru fiecare picior. 
Exerciţiul 4
Este recomandat pentru tonifierea picioarelor şi a posteriorului.


Cu spatele la bancă, îndoaie coatele şi uneşte mainile, ca pentru rugăciune, în faţa pieptului. Ridică piciorul stang în faţă şi îndoaie-l pe cel drept, ca şi cum te-ai aşeza, atingand pentru scurt timp banca. Menţinand piciorul stang în aer, ridică-te şi revin-o în poziţia iniţială. Efectuează cate 12 repetiţii pentru fiecare picior.  
Exerciţiul 5
Lucrează muşchii abdomenului.


Aşază-te pe marginea unei bănci şi plasează mainile în spatele tău. Apropie spatele de spătarul băncii, ridică şi îndoaie genunchii la 90 de grade. Coboară piciorul stang pană atinge pămantul si apoi ridică-l. Repetă mişcarea şi piciorul stang. Sunt recomandate 10 repetiţii pentru fiecare picior.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0772 (s) | 24 queries | Mysql time :0.010370 (s)