News Flash:

Efectul miraculos al fructelor de goji

19 August 2015
1056 Vizualizari | 0 Comentarii
goji

Deoarece abunda in proteine, vitamine (A, C, B1. B3, B5), minerale (fier, calciu, potasiu, magneziu, seleniu, zinc), fibre, aminoacizi, fructele goji au multe efecte benefice pentru organism:



Sunt o sursa importanta de antioxidanti care incetinesc imbatranirea pielii



Scad colesterolul rau



Previn degradarea vederii, datorita continutului bogat in betacaroten, luteina si zeaxantina



Sunt bune pentru persoanele anemice, deoarece au un continut ridicat de fier si fibre



Cresc imunitatea deoarece sunt bogate in polizaharide



Ajuta sistemul endocrin, regland nivelul hormonal



Intaresc oasele si ligamentele datorita continutului ridicat in minerale, in special calciu protejeaza sanatatea oaselor.



Retete cu goji: cum se mananca



1. Foloseste goji in smoothie-uri 



De exemplu, un smoothie recomandat de Dr. Oz pentru proprietatile lui anti-imbatranire este cel care combina fructele goji cu laptele de migdale. Ca sa-l prepari ai nevoie de: 1 cana cu lapte de migdale (amesteca un pumn de migdale cu un pahar de apa pentru a obtine lapte pe care-l poti strecura apoi), un pumn de fructe de padure congelate, 1 pumn de fructe goji, 1 lingurita de maca pudra si o jumatate de banana. Amesteca toate ingredientele in blender. 



2. Batoane cu goji pentru un creier sanatos



Combinate cu diverse nuci, seminte, fulgi de ovaz, miere de albine, fructele goji adauga un plus de nutrienti, scrie eva.ro. Dr. Oz recomanda pe site-ul sau o reteta de batoane cu goji care au grija de sanatatea creierului tau. Ca sa le prepari ai nevoie de: 1 cana cu nuci crude, 1/2 cana cu seminte de pin, 1/4 cana cu seminte de susan, 1/2 cana cu seminte de dovleac, 1/3 cana cu fructe goji, 1/2 cana cu caise uscate. Poti sa le pastrezi amestecul ca atare pentru a-l avea mereu la indemana sau daca adaugi putin ulei de cocos/palmier, miere de albine si lapte vegetal vei obtine un aluat lipicios. Il torni intr-o caserola tapetata cu folie alimentara, il presezi, il lasi la frigider si il tai sub forma de batoane. 



3. Foloseste-le in cerealele de la micul dejun



Daca obisnuiesti sa consumi cereale cu lapte dimineata, adauga si 1 lingura de goji in acest amestec.



4. Adauga-le in terciul de ovaz sau alte amestecuri



Dupa ce ai stins focul de la terciul de ovaz, adauga si o lingura de goji. De asemenea, de cate ori faci orez cu lapte, pune si cateva goji la final. Alte amestecuri asemanatoare in care poti sa adaugi goji sunt budincile sau terciurile de quinoa/amaranth. 



5. Amesteca-le in blender cu catina



Pentru a obtine un suc plin de vitamina C, amesteca in blender 1 lingura de goji cu 1 lingura de catina, miere de albine, putina zeama de lamaie si apa.



6. Amesteca-le in iaurt



Daca preferi iaurtul la micul dejun, alege variantele simple si adauga in el 1 lingura de goji, cateva nuci zdrobite si putina miere de albine. 



7. Foloseste-le pentru a decora deserturile



Fructele goji aduc un plus de culoare, dar si de nutrienti pentru deserturile pe care le prepari. 



8. Presara cateva fructe goji peste salatele pe care le faci



Un alt truc pentru a integra fructele goji in alimentatia ta zilnica este acela de a le presara peste salatele de cruditati pe care le consumi. 

 



vitamine micul dejun
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0822 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019341 (s)

loading...