News Flash:

Dieta cu spanac te slabeste 3 kilograme in 5 zile

16 Aprilie 2016
834 Vizualizari | 0 Comentarii
spanac

Spanacul este o sursa esentiala de vitamine si minerale. Contine potasiu,magneziu, acid folic, antioxidanti, beta-caroten si fitochimicale, precum luteina. Acidul lipoic din spanc ajuta vitaminele C si E sa regenereze tesuturile si sa tina in frau glicemia iar cantitatea ridicata de calciu din spanac ajuta la intarirea sistemului osos.



Vitaminele A, C si E alaturi de acidul folic, fibre si magneziu apara organismul impotriva cancerului in special cel de colon, plamani sau san. De asemenea, spanacul potejeaza impotriva bolilor de inima, ajuta memoria si este aliatul tau pentru o slabire sanatoasa. 

Desi nu are cel mai bun gust din lume, spanacul are un rol esential intr-o cura deslabire, deoarece are un aport caloric scazut. 100 de grame de spanac furnizeaza organismului tau doar 26 de calorii, ceea ce inseamna ca poti consuma aceasta verdeata fara sa-ti calculezi minutios portia.



Spanacul este un aliment bogat in aminoacizi care intaresc musculatura, iar vitaminele din complexul B si magneziul accelereaza metabolismul si topesc rapid depozitele adipoase. In plus, spanacul contine si potasiu, un mineral care combate retentia apei in organism si reda pielii fermitatea de altadata. Spanacul este o sursa excelenta de fibre, nutrienti care detoxifica organismul si te ajuta sa slabesti armonios, dar si de acizi grasi esentiali omega 3, care scad colesterolul.


Cum arata meniul pentru 5 zile 



Ziua 1



Mic dejun: un ou fiert tare si o salata mica din 2 rosii si frunze de spanac, cu dressing din suc de lamaie si ulei de masline + 2 felii de paine din cereale integrale



Pranz: piept de pui la gratar cu garnitura de spanac



Cina: salata de spanac cu legume



Ziua 2



Mic dejun: iaurt simplu cu fulgi de ovaz si un ceai neindulcit



Pranz: supa de spanac



Cina: spanac gatit la aburi si un fruct (portocala)



Ziua 3



Mic dejun: omleta cu spanac cu 1 felie de paine din cereale integrale



Pranz: peste cu garnitura de spanac si orez



Cina: spanac gatit la aburi si 2 fructe (portocale)

Ziua 4



Mic dejun: un suc proaspat de spanac, mere si morcovi



Pranz: carne de pui/peste cu garnitura de spanac sau salata de spanac



Cina: orez cu multe mirodenii



Ziua 5



Mic dejun: 2 oua fierte tari si un iaurt



Pranz: carne de pui/peste cu garnitura de spanac



Cina: suc proaspat de fructe

Nu este indicat sa prelungesti dieta cu spanac peste cele 5 zile. Spanacul contine oxalati care, in cantitati prea mari, se cristalizeaza si formeaza pietre la rinichi. 



Tocmai din acest motiv, dieta cu spanac nu iti este recomandata daca deja suferi de litiaza urinara. De asemenea, trebuie sa stii ca oxalatii impiedica absorbtia optima a calciului in organism.



Dupa incheierea dietei, poti consuma spanac in cadrul unei alimentatii sanatoase si echilibrate. Include-l in salate proaspete, omlete, pizza, lasagna, musaca si in smoothie-uri racoritoare.




 



spanacul vitamine minerale potasiu magneziu antioxidanti fitochimicale
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1097 (s) | 35 queries | Mysql time :0.026276 (s)