News Flash:

Deichmann, noul lider pe incaltaminte in Romania

16 Mai 2014
594 Vizualizari | 0 Comentarii
Grupul german Deichmann, intrat pe piata locala in 2007, a devenit liderul retailului local de incaltaminte anul trecut dupa ce a depasit Leonardo, o companie cu actionariat romanesc creata acum mai bine de doua decenii.


Deichmann a mizat inca de la inceput pe o expansiune agresiva si a ajuns in sapte ani liderul pietei cu 65 de magazine si afaceri de aproape 46 mil. euro la finalul anului trecut. Cifra de afaceri a fost calculata de ZF pe baza vanzarilor nete si a cifrei de afaceri din anii anteriori. Leonardo, companie intrata in insolventa in a doua parte a anului 2009, a terminat 2013 cu afaceri de 36,4 mil. euro, in scadere de la 49,4 mil.euro in anul anterior.


„O companie straina are o serie de avantaje in fata unei companii din Romania. In primul rand este vorba de costul finantarii. Un grup strain se poate imprumuta de la bancile din afara cu dobanzi de 1-2%, pe cand pe piata locala costurile de finantare sunt de 5-6%. Apoi trebuie tinut cont si de sprijinul la nivel de marketing, distributie si comercializare acordat de compania-mama“, spune Cristian Parvan, secretar general al Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania.

Zf.ro
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0962 (s) | 24 queries | Mysql time :0.026015 (s)