News Flash:

Cum se obtine un abdomen plat

8 Septembrie 2018
111 Vizualizari | 0 Comentarii
abdomen plat femeie

Muschii si grasimea sunt doua tipuri diferite de tesut in corpul uman si nu se pot transforma unul intr-altul. Daca ai muschii abdominali mai tari ca otelul, dar sunt acoperiti cu straturi succesive de tesut adipos, ca sa-i poti etala ai nevoie de programul special numit "six pack attack".

Trebuie sa te antrenezi de cel putin trei ori pe saptamana pentru a obtine muschi tari si puternici, dar trebuie sa te antrenezi suficient de tare pentru ca ai nevoie de timp de recuperare.
 

Exercitiile abdominale nu reduc tesutul adipos din acea zona, "arderea" tesutului adipos abdominal supunandu-se acelorasi reguli ca la oricare alta regiune a corpului.

Trebuie sa iti supraveghezi dieta si sa faci exercitii cardiovasculare suficiente pentru a crea un deficit caloric.

Cum se executa corect "Vacuum", exercitiul care te ajuta sa obtii un abdomen plat si o talie subtire

Varietatea este cheia pentru a obtine abdomenul mult dorit. Incearca sa executi exercitiile din unghiuri diferite, astfel vei lucra nu doar rectus abdominis, cel mai proeminent muschi ci si oblicii interni si externi si muschii transversali.

Pentru a avea un abdomen plat nu va trebuie decat 15-20 de minute in fiecare zi, timp de doua, aproape trei saptamani in care veti executa patru exercitii pentru un abdomen plat, exercitii diferite in fiecare zi, urmate de jogging, mers pe jos sau pe bicicleta, precum si o alimentatie sanatoasa, saraca in grasimi, zaharuri si acizi.


grasimea tesut corpul abdominali muschii
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0726 (s) | 34 queries | Mysql time :0.016139 (s)