News Flash:

Cum scapi de kilogramele in plus acumulate de Sarbatori

7 Ianuarie 2018
238 Vizualizari | 0 Comentarii
dieta sarbatori

Ai avut parte de mese copioase de sarbatori? Kilogramele in plus s-au depus pe corpul tau? Iti oferim o dieta minute pentru a slabi cat mai rapid. „Un mar pe zi tine doctorul la distanta”, spune o zicala cunoscuta, care este insa valabila si pentru kilogramele in plus. Merele te scapa de toxine, accelereaza metabolismul si scad procentul de grasime din corp atunci cand sunt asociate cu o dieta echilibrata.

 

Aport minim de calorii

Merele au o densitate calorica mica si un continut mare de apa, un fruct de marime medie fiind alcatuit din aproximativ 85% lichid. Alimentele bogate in apa ofera organismului o senzatie de satietate indelungata, reducand numarul de calorii zilnice. Un mar are, in medie, 80 de calorii, ceea ce il face sa fie o gustare sanatoasa ideala. In plus, ajuta digestia, controleaza pofta de dulce si scade nivelul colesterolului rau.

Stiai ca…
…pentru a digera merele, organismul arde un numar mai mare de calorii decat cel obtinut din aceste fructe?

Sursa importanta de fibre

Un mar contine in jur de 4 g de fibre, de care organismul are mare nevoie. Merele ofera o senzatie de satietate pentru mai mult timp, incetinesc absorbtia zaharului, mentin un nivel optim al grasimilor in sange si previn aparitia problemelor digestive. Un aport optim de fibre in dieta zilnica scade riscul de instalare a obezitatii si ajuta la scaderea in greutate, stimuland metabolismul.

Bogate in antioxidanti

Merele sunt o sursa naturala si, totodata, delicioasa de antioxidanti, care combat radicalii liberi si previn inflamatiile in corp. Contin flavonoide, substanta care ajuta la scaderea tensiunii arteriale, diminueaza riscul de infarct miocardic si previne bolile de inima.

Coaja merelor contine pectina, substanta care accelereaza arderea grasimilor. Asa tii dieta!

Planul dietei este usor de urmat, nu presupune costuri mari, iar ingredientele sunt usor de gasit si de preparat. Nu este recomandat ca dieta sa depaseasca 5 zile, intrucat poate cauza hiperaciditate gastrica.

Dupa terminarea acestei perioade, continua sa mananci cel putin 1-2 mere pe zi si renunta la alimentele procesate, pentru a preveni efectul yo-yo, in care kilogramele pierdute se depun la loc.

Ziua 1
Mic dejun, pranz, cina – mere (nu mai mult de 1,5 kg)

Ziua 2

Mic dejun – 2 mere
Pranz – 1 mar, o salata de legume cu 2 felii de branza slaba
Cina – 200 g peste slab, 1 salata mica de legume cu 3 mere

Ziua 3

Mic dejun – 1 mar, 1 felie de paine integrala, 1 felie de sunca slaba de curcan
Gustare – 1 mana de nuci
Pranz – 1 mar, 1 bucata piept de pui la gratar, 1 salata mica de morcovi si telina

Cina – 2 mere, 1 salata mare de legume

Ziua 4

Mic dejun – 1 mar, 3 felii de sunca de curcan sau pui, 1 felie de paine integrala
Gustare – 1 banana, 1 mana seminte de dovleac crude
Pranz – 1 mar, 200 g ton in conserva, 1 salata de legume
Cina – 2 mere, 1 bol de lapte cu cereale integrale

Ziua 5

Mic dejun – 1 mar, 2 oua fierte, 1 felie de sunca slaba, 1 felie de paine integrala
Gustare – 1 mana de seminte crude
Pranz – 1 mar, 1 salata de cruditati, 200 g carne de vita sau piept de pui fara pielita
Cina – 2-3 mere, 1 salata de legume, 2 felii de branza slaba

Dupa finalizarea dietei, principiul de baza ramane acelasi, consumarea unui mar inaintea meselor principale. Include in meniu branzeturi sarace in grasimi, oua fierte, iaurturi degresate, carne slaba si cat mai multe fructe si legume, conform RTV. Evita, pe cat posibil, produsele de patiserie, dulciurile si bauturile carbogazoase.

 


coaja merelor ziua 5
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0845 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023756 (s)