News Flash:

Cum sa scapi de grasimea de pe fata si gat

18 Octombrie 2015
551 Vizualizari | 0 Comentarii
grasime gat

Unele persoane sunt predispuse sa faca gusa si sa se ingrase la nivelul fetei, insa exista metode prin care putem scapa de aspectul inestetic al grasimii de pe gat si fata.


Cel mai bun mod de a diminua tesutul adipos de la nivelul gatului si al fetei este sa combini o dieta sanatoasa si exercitiile fizice. Pana una alta, indiferent ca este predispusa genetic la a face gusa, daca ai o greutate corporala normala pot obtine un gat delicat, alungit si un obraz fin, drept, indepartand aspectul de “plinuta” la nivel chipului.


Adopta o pozitie corecta in scaun


Petrecem o mare parte din timpul nostru stand jos, fara sa ne dam seama ca si pozitia in scaun poate accentua unele trasaturi neplacute de la nivelul chipului. Grasimea de la nivelul gatului este cu atat mai vizibila cu cat muschii gatului sunt mai slabiti. Iar acest lucru se intampla pentru ca nu stam corect in scaun. Daca se asezam neglijent, incovaiati, cu umerii aplecati in spate pentru ca si spatarul scaunului nu este drept, ci inclinat, atunci ne slabim treptat muschii gatului, motiv pentru care gusa se evidentiaza, iar problemele de spate se accentueaza. Ca sa evitam acest lucru, trebuie sa stam drepti in scaun. Cu alte cuvinte, spatele drept si gatul intins si privirea inainte. Daca ti-e greu sa faci asta, fiind obisnuit de-a lungul timpul sa stai tolanit, sleampat, in scaun, atunci schimba-ti scaunul.


Slabeste


Cu cat reducem tesutul adipos de pe corp, cu atat diminuam si gusa si grasimea de la nivelul fetei, care ne face sa avem obrajii “prea plini”. Nu poti scapa doar de grasimea de la gat si de pe fata, trebuie sa slabesti cateva kilograme de peste tot, pana obtii greutatea corporala ideala ca sa scapi si de gusa, si de aspectul bucalat al fetei. Ideal este sa slabesti si prin alimentatie sanatoasa, si prin exercitii. Aceastea din urma ar trebuie sa le practici 30 de minute cel putin de trei ori pe saptaman, iar in acea jumatate de ora de sport sa-ti cresti treptat ritmul batailor inimii ca sa-ti accelerezi metabolismul pentru a arde cat mai multe grasimi.


Mananca sanatos atat calitativ, cat si cantitativ


Dincolo de faptul ca trebuie sa ai un regim alimentar echilibrat, trebuie sa reduci portiile de mancare. Foloseste farfurii mai mici ca dimensiune si nu ezita chiar sa lasi mancarea in farfuri. Nu este adevarat ca daca lasi ceva in farfurie iti lasi si norocul, ci dimpotriva, iti sporesti sansele sa slabesti sanatos, fara sa te infometezi, cu atat mai mult cu cat senzatia de satietate apare aproximativ dupa 20 de minute de la terminarea mesei. Asadar, daca te simti satul la masa, imediat dupa ce ai mancat, este pentru ca ai mancat prea mult, nu pentru ca ai mancat cat trebuia.


Bea apa, inainte de toate 


Renunta la bauturile racoritoare, indulcite altificial, fie ca sunt carbogazoase sau plate. Atentie si la bauturile alcoolice. Acestea baloneaza si deshidrateaza, la fel cum o fac cafeaua in exces, sucurile care contin cofeina si energizantele. Bea apa in locul acestora. O hidratare corespunzatoare, cu apa din belsug, iti va netezi tenul si te ajuta sa slabesti, pentru a scapa si de grasimea de la nivelul gatului si al fetei.


Alege carbohidrati sanatosi


In loc sa mananci biscuiti, produse de patiserie sau covrigei, alege produse din faina integrala, din tarate, mai putin procesate. Acestea din urma contin carbohidrati sanatosi care ofera organismului energie timp mai indelungat. Mai mult, au un continut crescut de fibre care ajuta la digeste, toate aceasta ajutandu-te sa slabesti.


Alege carnurile slabe


Carnea rosie are destul de multa grasime, asa ca opteaza pentru carne slaba, precum puiul, curcanul si pestele. Ai nevoie de proteinele oferite de carne pentru ca acestea ajuta la tonifierea si cresterea masei musculare. Adu-ti aminte ca gatul este sustinut de muschi si pentru tonifierea lui si, implicit, pentru a scapa de gusa, trebuie sa ai un gat puternic.


Fa exercitii pentru gat


Mai tii minte incalzirea din orele de sport de la scoala, cand te punea profesorul de sport sa-ti misti capul in stanga-dreapta, de jos in sus sau sa ti-l rotesti? Ei bine, tu faceai atunci exercitii pentru gat, care ajutau atat la incalzirea muschilor de la nivelul gatului si ai umerilor, dar si la tonifierea musculaturii gatului. Incepe sa le faci din nou, mai ales dimineata, ca sa iesi din amorteala specifica dupa o noapte de somn. (sursa: lyla.ro)


gusa slabeste
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0814 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018553 (s)