News Flash:

Cum afli daca poti primi bani drept compensatie pentru intarzierea zborului

18 Ianuarie 2018
203 Vizualizari | 0 Comentarii
avion amsterdam

Anul trecut, cea mai aglomerata zi pe aeroporturile din tara a fost 18 august, data la care erau programate 285 de zboruri cu plecare din Romania. Dintre acestea, 29 au avut intarzieri intre 15 si 180 de minute, doua au avut intarzieri mai mari de trei ore, respectiv alte doua au fost anulate. Cati dintre pasagerii din acea zi sunt eligibili pentru obtinerea de compensatii?
Din aproximativ 34.000 de pasageri din data de 18 august, 450 sunt eligibili pentru compensatii, sumele totale fiind de aproape 138.000 de euro pentru cele patru zboruri anulate, potrivit informatiilor centralizate de reprezentantii platformei AirHelp, compania lider la nivel global in obtinerea compensatiilor pentru pasageri, ca urmare a intarzierii, anularii sau supraincarcarii zborului.

Platforma, are un sistem automatizat care descifreaza cat de eligibila este plangerea lor referitoare la intarzierea sau anularea unui zbor, in vederea obtinerii unei compensatii. ”Multi pasageri nu-si cunosc drepturile si, desi sunt eligibili pentru compensatie, nu stiu cum sa o obtina sau de unde sa inceapa. Daca ne gandim ca simpla scanare a permisului de zbor ii ajuta sa-si verifice eligibilitatea, iar noi le facilitam accesul la compensatii - reprezentandu-i inclusiv in instanta daca se ajunge acolo - procesul ar trebui sa fie foarte usor. Insa Romania nu a fost obisnuita cu astfel de abordari. Ganditi-va ca numai 2% din populatia globala isi cunoaste drepturile si numai aproximativ 1% primeste vreodata despagubirile la care are dreptul“, descrie Stefan Radu, country manager la AirHelp, perspectiva asupra despagubirilor acordate pasagerilor aerieni ale caror calatorii au fost afectate de evenimente disruptive cauzate de operatorii de zbor.

Citeşte continuarea pe Business Magazin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anul trecut, cea mai aglomerata zi pe aeroporturile din tara a fost 18 august, data la care erau programate 285 de zboruri cu plecare din Romania. Dintre acestea, 29 au avut intarzieri intre 15 si 180 de minute, doua au avut intarzieri mai mari de trei ore, respectiv alte doua au fost anulate. Cati dintre pasagerii din acea zi sunt eligibili pentru obtinerea de compensatii?
Din aproximativ 34.000 de pasageri din data de 18 august, 450 sunt eligibili pentru compensatii, sumele totale fiind de aproape 138.000 de euro pentru cele patru zboruri anulate, potrivit informatiilor centralizate de reprezentantii platformei AirHelp, compania lider la nivel global in obtinerea compensatiilor pentru pasageri, ca urmare a intarzierii, anularii sau supraincarcarii zborului.

Platforma, are un sistem automatizat care descifreaza cat de eligibila este plangerea lor referitoare la intarzierea sau anularea unui zbor, in vederea obtinerii unei compensatii. ”Multi pasageri nu-si cunosc drepturile si, desi sunt eligibili pentru compensatie, nu stiu cum sa o obtina sau de unde sa inceapa. Daca ne gandim ca simpla scanare a permisului de zbor ii ajuta sa-si verifice eligibilitatea, iar noi le facilitam accesul la compensatii - reprezentandu-i inclusiv in instanta daca se ajunge acolo - procesul ar trebui sa fie foarte usor. Insa Romania nu a fost obisnuita cu astfel de abordari. Ganditi-va ca numai 2% din populatia globala isi cunoaste drepturile si numai aproximativ 1% primeste vreodata despagubirile la care are dreptul“, descrie Stefan Radu, country manager la AirHelp, perspectiva asupra despagubirilor acordate pasagerilor aerieni ale caror calatorii au fost afectate de evenimente disruptive cauzate de operatorii de zbor.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1162 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020508 (s)