News Flash:

Surpriza uriasa pregatita de primarul Robu angajatilor din Primarie

13 Septembrie 2015
1641 Vizualizari | 1 Comentarii
Nicolae Robu1
Semne de circulatie cazute sau ascunse dupa copaci, drumuri cu gropi, trotuare distruse, gunoaie, buruieni crescute in voie – la toate acestea vor avea sarcina de serviciu sa fie atenti angajatii Primariei Timisoara. Si nu doar inspectorii de zona, care ar trebui sa faca teren, ci si functionarii de la birouri, anunta primarul Nicolae Robu. Edilul vrea o echipa de 50 de oameni care sa monitorizeze orasul.
Nemultumit de faptul ca unii dintre subalternii sai nu prea vad ce se intampla in neregula pe strazile urbei si ca tot el sau cetatenii ajung sa sesizeze problemele, primarul Nicolae Robu planuieste sa le traseze ca sarcina de serviciu angajatilor din institutia pe care o conduce monitorizarea anumitor artere. Nu chiar tuturor, dar edilul vorbeste despre 50 de oameni.
Orasul ar urma sa fie impartit in aproximativ 50 de zone si fiecare functionar din primarie va raspunde de una dintre ele. Indiferent de atributiile pe care le are in prezent, scrie tion.ro.
„Nu conteaza de ce raspund. O sa le dau strazi din oras. Impart orasul in vreo 50 de zone, e in lucru acum. Daca se mai intampla ca pana acum, ca tot eu sa se sesisez ce nu e in regula, si nu cei care au raspunderea asta, ii voi mustra ca nu-si fac datoria. Nu numai cu semnele de circulatie, ci cu orice – gropi, spatii verzi neingrijite, copaci netoaletati, orice neregula. Deci acum ce se intampla: eu ma duc cu masina, merg pe santiere sau uneori ma duc in oras pur si simplu ca sa pot vedea starea orasului si observ o multime de lucruri. Nu e normal ca primarul sa faca treaba aceasta. Normal este sa existe cineva care sesizeaza ca anumite lucruri nu sunt in regula si transmite mai departe semnalul ca trebuie intervenit. Momentan, sarcina aceasta nu revine nicicui in mod expres”, sustine Robu.
Cat despre inspectorii de zona ai primariei, care ar trebui sa faca teren, sa sesizeze ce nu este in regula in oras si sa ia masuri, Robu spune ca acestia sunt prea putini si nu fac doar asta. Asa ca inclusiv functionarii de la birouri vor primi astfel de sarcini.
„Exista niste inspectori de zona la Urbanism, care au zone prea mari, exista inspectorii de la Drumuri, care au portiuni mult prea mari din oras ca sa le poata cuprinde in mod eficient… Plus ca au si alte atributiuni. Voi stabili aproximativ 50 de oameni. Am voie sa fac asta, le introduc aceste atributiuni in fisa postului. Daca nu sunt de acord, sunt si alte locuri de munca in tara asta. Nu au toti masini, si nu putem da la toti masini, si nu merg toata ziua acolo… Mai trebuie sa facem ceva pentru comunitate si cu eforturi personale, nu sa primim totul mura in gura. Mai trebuie sa mearga si cu masinile personale, daca vor sa mearga cu masina… Nu-i obliga nimeni sa mearga cu masina”, a anuntat primarul.
Ramane de vazut cum vor primi decizia angajatii Primariei Timisoara si in ce masura se vor conforma.

nicolae robu
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1145 (s) | 43 queries | Mysql time :0.006017 (s)