News Flash:

Cum te pot ajuta serviciile de optimizare SEO daca ai un start-up?

20 Decembrie 2018
3130 Vizualizari | 0 Comentarii

In aceasta era a tehnologiei si a informatiei, lansarea unui start-up poate fi o adevarata provocare. Desi mare World Wide Web ofera oportunitati uriase de a te conecta cu publicul-tinta, pentru o afacere la inceput de drum obtinerea vizibilitatii dorite in mediul online reprezinta o misiune dificila, insa nu imposibila! Pentru a indeplini acest obiectiv, orice start-up are nevoie de servicii de optimizare SEO.

Pentru a ocupa pozitii de top in Google si a beneficia de cresterea traficului organic si a conversiilor, este important ca orice antreprenor debutant sa inteleaga modul in care functioneaza optimizarea SEO. Lunar sunt efectuate miliarde de interogari in motoarele de cautare, iar daca ai ca obiectiv directionarea utilizatorilor catre website-ul tau, ai nevoie de o strategie solida de optimizare SEO. Iata cateva aspecte de care este important sa tii cont pentru a beneficia la maximum de rezultatele serviciilor SEO:

1) Un site user-friendly

La ora actuala, succesul unui business in mediul online este strans legat de experienta de navigare pe care o ofera utilizatorilor. Daca vrei sa te bucuri de o evolutie pozitiva a indicatorilor de user experience, iata cateva lucruri pe care este indicat sa le iei in calcul in construirea site-ului:

- design responsive: in prezent, majoritatea utilizatorilor navigheaza pe Internet de pe un dispozitiv mobile, precum un smartphone sau o tableta. Un design responsive asigura o functionare optima a site-ului, indiferent ca acesta este vizitat de pe un dispozitiv mobile sau desktop;

- viteza optima de incarcare: incarcarea rapida a paginilor este un factor fundamental in optimizarea SEO a unui website. Un site user-friendly ar trebui sa incarce rapid si usor toate paginile, atat in varianta desktop, cat si in varianta mobile;

- un design aerisit si un meniu de navigare structurat eficient, care sa asigure o navigare cat mai facila a site-ului. Indicatorii de user experience care sunt direct afectati de aceste elemente sunt: timpul petrecut pe pagina, numarul mediu de pagini accesate intr-o singura sesiune si rata de respingere.

2) Optimizare SEO on page

In urma efectuarii unui research de cuvinte cheie, poti incepe optimizarea SEO on page, care vizeaza urmatoarele aspecte:

– URL-urile;

– meta tagurile (meta titlurile si meta descrierile);

– tagurile H1-H6;

– continutul paginilor;

– tagurile imaginilor;

– linkurile interne.

3) Optimizare SEO off page

Cea de-a treia "piatra de temelie" a unei strategii eficiente o reprezinta optimizarea SEO off page. Prin aceasta intelegem ansamblul de tehnici prin care brandul tau ajunge sa fie mentionat pe alte site-uri, lucru care duce la o crestere a autoritatii site-ului tau in domeniul de interes si construirea de brand awareness. Asadar, prin optimizarea SEO off-page, te poti asigura ca site-ul tau capata notorietate atat in fata robotilor motoarelor de cautare, fiind rasplatit printr-o crestere a pozitiilor, cat si a utilizatorilor, lucru care conduce la o crestere a traficului si a conversiilor.

Unul din cele mai importante aspecte ale optimizarii SEO off page il reprezinta backlink-urile, acele linkuri care trimit utilizatorii catre site-ul tau. Numarul de backlinkuri de calitate este un indicator relevant, utilizat pentru a evalua popularitatea, importanta si autoritatea unui website.

Galerie Foto

agentie_seo_bucuresti
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

© 2024 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1126 (s) | 32 queries | Mysql time :0.004963 (s)