News Flash:

Cele mai bune excercitii pentru un posterior tonifiat

10 Octombrie 2015
480 Vizualizari | 0 Comentarii
fund ex

Vrei sa obtii un posterior ferm si perfect definit dar nu ai timp sa mergi la sala. Iata cateva exercitii simple si eficiente pe care le poti face acasa fara niciun fel de echipament.



Exercitiul 1



Te intinzi cu fata in jos, sprijini barbia pe maini, privirea orientata inainte. Ridici piciorul in spate cat mai sus, eviti sa indoi genunchiul, varfurile degetelor intinse. Executa 3 serii a cate 40 repetari pentru fiecare picior, fara pauza.



Exercitiul 2



Din pozitia stand in picioare ridici un picior in spate. Pentru a-ti mentine echilibrul sprijina-te cu o mana de spatarul unui scaun sau fotoliu. Incet, ridica in spate un picior pana la inaltimea maxima pe care o poti atinge. Odata ce ai atins inaltimea maxima incordeaza fesierul  timp de 5 secunde, apoi revino in pozitia initiala. In timpul executarii miscarii este recomandat sa mentii o postura corecta. Fa cate10 repetari pentru fiecare picior.



Exercitiul 3



Stai intinsa pe burta, cu picioarele intinse. Intinde-ti bratele in spate si pune-le pe fese, tragand de umeri si contractand fesele. In acest timp, iti ridici capul si partea superioara a bustului, apoi le cobori. Fa 2 serii de cate 12 repetitti.



Exercitiul 4



Stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, degetele orientate in fata. Indoaie genunchii la 90 de grade, lasandu-ti intreg corpul in jos. In aceasta pozitie, fa un pas in fata cu piciorul stang, apoi unul cu piciorul drept. Tot din aceeasi pozitie, fa doi pasi in spate, folosind fiecare picior, pe rand. Repeta miscarile de 8 – 10 ori. (sursa: doctorulzilei.ro)

 



posterior ferm perfect exercitii exercitiul 1 exercitiul 2
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1103 (s) | 35 queries | Mysql time :0.034729 (s)