News Flash:

Ce sa manaci inainte de antrenament in functie de sportul practicat

15 Aprilie 2018
227 Vizualizari | 0 Comentarii
gustari proteice

Sa faci sport pe stomacul gol nu e o idee prea buna, corpul tau va fi sleit de energie si starea ta mentala se va transforma si ea intr-una deloc pozitiva. De asemenea, daca faci sport cu stomacul prea plin, nu te vei simti deloc prea confortabil si te vei trezi cu niste crampe stomacale de toata frumusetea. Practic, daca faci efort cu stomacul plin, organismul tau este nevoit sa se concentreze atat la digestie cat si la efortul pe care il depui.
 
Care sunt combinatiile de alimente recomandate de specialistii in fitness pe care sa le consumi inainte de anumite tipuri de activitati fizice?
 
Inainte de a face o plimbare pe jos 
Mersul pe jos este cea mai facila forma de a face miscare. Deoarece arde mai putine calorii fata de alte tipuri de activitati fizice, nu este nevoie sa mananci foarte mult inainte, 100-200 de calorii sunt suficiente.
 
Incearca: 
- 1-2 fructe si cateva migdale sau nuci;
- un mar si o felie de branza;
- un smoothie;
- o salata usoara de legume;
- cateva fructe uscate si un suc proaspat de portocale;

- un pahar de lapte si un biscuite.

6 combinatii alimentare periculoase 

Inainte de a alerga 
Spre deosebire de mersul pe jos care nu necesita cine stie ce efort fizic, pentru alergat ai nevoie de multa energie. Specialistii recomanda sa consumi 200-300 de calorii cu o ora inainte de sesiunea de alergat. Dintre aceste calorii, 30 de grame trebuie sa fie musai carbohidrati.
 
Incearca: 
- o felie de paine integrala unsa cu unt de arahide;
- un castron cu lapte cu cereale integrale, seminte si fructe uscate;
- o banana si un iaurt grecesc;
- un sandvis cu somon si salata;

- un iaurt cu cereale integrale;
- o jumatate de piept de pui la gratar sau fiert cu o garnitura de fasole verde fiarta.
 
Inainte de exercitii cardio 
Exercitiile cardio sunt cea mai intensa forma de antrenament de la sala, asadar incearca sa mananci inainte de antrenament o gustare bogata in carbohidrati si proteine. Gustarea inainte de antrenamentul cardio trebuie luata cu o ora inainte. 250-300 calorii sunt suficiente pentru a sustine un antrenament de 45 de minute. Gustarea trebuie sa contina musai 15 grame de proteine si 30 grame de carbohidrati.
 
Incearca: 
- un sandvis cu branza, sunca si salata;
- 1-2 oua fierte cu o felie de paine integrala, cateva masline si o salata mica;
- un iaurt grecesc cu cereale si cateva fructe uscate;
- un piept de pui la gratar cu legume prepatate la aburi;
- un castronel cu orez cu ciuperci;
- un pahar de lapte, o banana si o felie de paine integrala unsa cu unt de arahide sau miere;
- o salata mica de paste colorate.


stomacul
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0833 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020474 (s)