News Flash:

Camera de Comert Timis incepe procedurile de acordare a marcii "Made in Banat"

26 Mai 2014
403 Vizualizari | 0 Comentarii
Camera de Comert, Industrie si Agricultura (CCIA) Timis, in calitate de partener coordonator al proiectului 'Made in Banat', a demarat procedurile de elaborare a strategiei de acordare a marcii 'Made in Banat', pentru inceput, unui numar de 11 produse si servicii din regiunea transfrontaliera Romania-Serbia.


In prezent, se afla in pregatire participarea a 20 firme din regiunea riverana Romania-Serbia, in pavilion comun, la expozitia 'Made in Banat' din cadrul Targului International de Agricultura, Industrie Alimentara si Zootehnie 'Banat Agralim', care se va desfasura la Timisoara, in perioada 30 mai-1 iunie 2014. 


'Obiectivul general al proiectului vizeaza cresterea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, care realizeaza produse specifice regiunii, din Romania si din Serbia, iar realizarea acestuia se face prin derularea unor activitati importante dedicate: realizarea unei expozitii virtuale de promovare a produselor locale si regionale; realizarea unei baze de date transfrontaliere comune; organizarea de work-shopuri tematice; organizarea de evenimente de afaceri transfrontaliere - expozitii dublate de programe conexe de seminarii si conferinte, la partenerii de proiect din Romania si Serbia', a declarat luni, pentru AGERPRES, Cosmina Mirea, managerul proiectului.


'Made in Banat' este un proiect finantat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Republica Serbia si derulat impreuna cu Agentia de Dezvoltare Economico-Sociala Timis, Camera Economica Regionala Pancevo, Camera Economica Regionala Zrenjanin si Camera Economica Regionala Kikinda. 


In aceasta etapa de derulare a proiectului sunt implicati mai multi parteneri, intre care Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, Directia pentru Agricultura, Directia Sanitara-Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Directia de Sanatate Publica si experti atrasi in proiect.


In procesul de elaborare a acordarii marcii 'Made in Banat' sunt dezbatute aspecte legate de domeniile de activitate eligibile, definirea produselor traditionale si originea materiei prime folosite, gradul de creativitate si inovatie a produselor si serviciilor, sistemul de management al calitatii, bonitatea societatilor comerciale/persoanelor fizice autorizate/intreprinderilor individuale, armonizarea legislatiei specifice din cele doua tari, asigurarea continuitatii si sustenabilitatii marcii sau impactul marcii asupra regiunii. 


Rezultatele asteptate in proiect vor contribui la realizarea obiectivelor asumate, iar efectele directe si indirecte vor contribui la cresterea competitivitatii producatorilor si furnizorilor de servicii din regiunea Banatului istoric, prin promovarea produselor sub marca 'Made in Banat'. AGERPRES
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1027 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020616 (s)