News Flash:

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis a finalizat Ghidul Made in Banat

7 Noiembrie 2014
351 Vizualizari | 0 Comentarii
Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, a finalizat Ghidul Made in Banat, cadrul care va stabili conditiile in care va fi acordata aceasta marca. Documentul contine procedurile, criteriile si documentatia privind acordarea marcii si a fost realizat de o comisie formata din experti si reprezentanti ai partenerilor din proiectul omonim.


Firmele interesate sa obtina marca inregistrata „Made in Banat” sunt invitate la sediul CCIAT din Piata Victoriei nr. 3, pentru a intra in posesia Ghidului Made in Banat, in vederea depunerii dosarelor de candidatura.

Cerintele obligatorii privind acordarea marcii „Made in Banat” sunt: producatorul/prestatorul de servicii are sediul social sau isi desfasoara activitatea in regiunea transfrontaliera Romania-Serbia (Banatul romanesc si Banatul sarbesc); provenienta / costul resurselor materiale / umane utilizate in realizarea produsului alimentar / serviciului este din regiunea vizata de proiect, in procent de minim 51%; produsele nealimentare sunt insotite de o declaratie de calitate / performanta; producatorul/prestatorul de servicii indeplineste conditiile legale de functionare din punct de vedere sanitar-veterinar, sanatate publica, protectia mediului, protectia consumatorului; producatorul/prestatorul de servicii are implementat sau in curs de implementare un sistem de management al calitatii (ISO 22000:2005, pentru produse alimentare; ISO 9001:2008, pentru produse nealimentare), precum si sistemul de management de mediu conform 14001:2005; situatia / capacitatea tehnica de productie si situatia economico-financiara (capacitatea financiara) a producatorului/prestatorului de servicii se demonstreaza prin documente justificative: capacitatea de productie – documente justificative de productie anuala / continuitate pe ultimii 3 ani de activitate; capacitatea financiara: bilantul contabil pe ultimii 3 ani / cont de profit si pierderi si cifra de afaceri, scrie tion.ro.

Criteriile obligatorii pentru fiecare produs/serviciu din cele 14 grupe de produse si servicii conform Clasificarii internationale a produselor si serviciilor pentru inregistrarea marcilor (clasificarea de la Nisa) a WIPO (Organizatia Internationala a Proprietatii Intelectuale) trebuie indeplinite cumulativ, neindeplinirea uneia dintre conditii conducand la descalificarea cererii producatorului in etapa verificarii documentatiei, fara posibilitatea intrarii in a doua etapa a verificarii si selectarii produsului/serviciului propus pentru inregistrarea marcii.

piata victoriei
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0866 (s) | 35 queries | Mysql time :0.030125 (s)

loading...