News Flash:

Bataie de joc! Indicator rutier cu date eronate instalat pe DN 17. Indicatorul ar fi fost realizat de o firma din Timisoara - FOTO

9 Februarie 2015
451 Vizualizari | 0 Comentarii
indicator
Toate datele de pe un indicator rutier instalat pe DN 17, la iesirea de pe un tronson al soselei de centura a Sucevei, sunt eronate, aratand ca intre Dej si Cluj-Napoca ar fi o distanta de trei kilometri, in realitate fiind 56 de kilometri, iar de la Suceava la Gura Humorului ar fi 145 de kilometri.

Indicatorul a fost instalat sambata la iesirea de pe soseaua de centura a Sucevei pe DN 17 si arata ca intre Suceava si Gura Humorului distanta ar fi de 145 de kilometri, in conditiile in care aceasta este de 36 de kilometri.

Acelasi indicator arata ca de la Suceava la Campulung Moldovenesc sunt 148 de kilometri, in realitate distanta fiind de 58 de kilometri

Pe indicatorul rutier este mentionat si ca de la Suceava si pana la Bistrita ar fi 159 de kilometri, in conditiile in care distanta este de 187 de kilometri.

Conform indicatorului, de la Suceava si pana la Dej sunt 179 de kilometri, in conditiile in care distanta reala este de 251 de kilometri, iar pana la Cluj Napoca - 182 de kilometri, cand distanta este de 310 kilometri.

Potrivit datelor de pe spatele indicatorului, acesta a fost executat de o firma de semnalizare rutiera din judetul Timis.

Cu doar 400 de metri inaintea acestui indicator este montat, de mai multi ani, un alt panou rutier pe care sunt scrise datele corecte.

Lucrarile la primul tronson al soselei de centura a municipiului Suceava sunt aproape finalizate, in prezent fiind instalate indicatoare rutiere si se incheie montarea de parapete.

Primul tronson al soselei de centura a municipiului Suceava, de 5,2 kilometri, care face legatura intre DN 2 si DN 17, urma sa fie deschis la sfarsitul lunii decembrie 2014, dar termenul a fost prelungit pana la mijlocul lunii ianuarie, iar acum se estimeaza ca saptamana viitoare ar urma sa fie receptionat.

CNADNR a selectat, in 5 noiembrie 2014, asocierea formata din firmele bucurestene Teo Trans si Straco pentru a finaliza lucrarile la tronsonul de 5,2 kilometri al soselei de centura a Sucevei, care face legatura intre DN 2, zona Patrauti, si DN 17, in localitatea Scheia, iar termenul de executie a lucrarilor, conform contractului, era de 45 de zile, valoarea totala fiind de 5,8 milioane de lei.

Lucrarile la acest tronson erau realizate 97 % la data la care a fost semnat contractul, iar pentru a fi deschis circulatiei trebuiau reabilitati 4.000 de metri patrati care au fost deteriorati din cauza stoparii lucrarilor, executate marcaje si montate parapete metalice pe o lungime de 6,1 kilometri. Totodata, s-au montat 165 de stalpi de iluminat, in conditiile in care vor fi luminate pe timp de noapte atat intrarea de pe DN 2, cat si sensul giratoriu din zona de intrare pe DN 17, asa numitul "zid al mortii", unde din cauza unui pilon de la un pod al soselei de centura s-au produs mai multe accidente soldate cu decesul a patru persoane.

CNADNR a reziliat in 15 septembrie 2014 contractul de executie a lucrarilor la soseaua de centura a municipiului Suceava cu firma SCT, fosta SCCF-Grup Colas, intrucat aceasta nu a respectat termenele de finalizare a lucrarii.

Pentru celelalte doua tronsoane ale acestui drum, realizate in proportie de 80 la suta, ar trebui alocata o suma de 80 de milioane de lei.

Lucrarile la soseaua de centura trebuiau terminate initial in 2012, dar au fost extinse termenele mai intai pentru noiembrie 2013, apoi pentru iulie 2014, constructorul angajandu-se ulterior sa termine primul tronson la 15 septembrie 2014.
MEDIAFAX.ro 

Galerie Foto

indicator2
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1005 (s) | 24 queries | Mysql time :0.027524 (s)