News Flash:

Avionul EgyptAir a transmis 11 mesaje inainte de a disparea de pe radar

25 Mai 2016
340 Vizualizari | 0 Comentarii
egiptair3
Avionul EgyptAir prabusit in Marea Mediterana nu a avut probleme tehnice inainte de a decola din Paris, afirma surse din cadrul comisiei egiptene de investigatie, citate marti seara de Reuters, fiind trimise 11 mesaje electronice inainte de a disparea de pe radar, sustine ziarul egiptean Al-Ahram.


Surse din cadrul comisiei egiptene de investigatie au declarat ca avionul nu a putut lua legatura cu turnul de control aerian din Egipt, dar controlorii egipteni de trafic aerian ar fi putut devenea avionul pe radar intr-o zona de la granita aeriana dintre Egipt si Grecia cunoscuta ca KUMBI, aflata la 260 de mile nautice de Cairo.


Aceleasi surse citate de Reuters au afirmat ca avionul a disparut de pe radar fara a efectua niciun viraj brusc sau a-si schimba cursul de navigatie, la mai putin de un minut dupa ce a intrat in spatiul aerian egiptean, insa oficialii greci si egipteni au versiuni diferite in aceasta privinta.


Ziarului egiptean de stat Al-Ahram a relatat marti ca avionul nu ar fi avut probleme tehnice inainte de a decola din Paris, citand un raport de verificare tehnica a avionului semnat de pilotul aeronavei MS804, document publicat pe site-ul ziarului.


Avionul MS804 a decolat miercuri seara la ora locala 23.20 (00.20 - ora Romaniei) de pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris cu destinatia Cairo si a disparut de pe radare la ora locala 02.45 (03.45 - ora Romaniei). Potrivit respectivului document, avionul a transmis 11 mesaje electronice incepand cu ora 00.09.


Primele doua mesaje indicau ca motoarele erau functionale, abia cel de-al treilea - trimis cu cateva minute inainte de a disparea - ar fi semnalat o crestere a temperaturii in zona geamului unde se afla copilotul. Avionul ar fi continuat sa trimita mesaje in urmatoarele trei minute dupa care a disparut de pe radare, scrie Al-Ahram.


Marti, seful Autoritatii de medicina legala din Egipt a respins declaratiile facute initial de un alt oficial, potrivit carora rezultatele obtinute in urma examinarii ramasitelor umane gasite dupa prabusirea avionului EgyptAir ar sustine ipoteza unei explozii la bord.


Ehab Azmy, directorul furnizorului public de servicii privind navigatia aeriana din Egipt, a sustinut marti ca avionul avea un curs normal de navigatie la altitudinea de 11.000 de metri inainte de a disparea de pe radar, potrivit Associated Press, dupa ce Ministrul grec al Apararii a declarat joi ca avionul de tip Airbus 320 care se deplasa pe ruta Paris-Cairo a efectuat doua viraje bruste - unul de 90 de grade la stanga si un altul de 360 de grade la dreapta la o altitudine de peste 11.000 de metri inainte de a se prabusi.


Pana in prezent au fost descoperite 18 fragmente ale avionului si 23 de ramasite umane, potrivit comisiei egiptene de investigatie, dar avionul si cutiile negre nu au fost localizate inca. Mediafax.ro
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1072 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022061 (s)