News Flash:

Autostrada Nadlac-Arad a fost inaugurata, dar inca se lucreaza. Muncitorii trag de zor

6 August 2015
369 Vizualizari | 0 Comentarii
autostrada Timisoara Lugoj1
Muncitorii continua sa lucreze pe autostrada Nadlac-Arad, „carpind” santuri sau rigole in afara partii carosabile.
Din luna iulie circulam pe autostrada spre Vest. Soseaua de mare viteza face deja legatura cu Occidentul, fiind asaltata de mii de autovehicule zilnic. Insa de pe sosea se vede ca pe santier inca se lucreaza. Intr-adevar, in afara partii carosabile, dar utilajele si muncitorii sunt inca la datorie. Am contactat reprezentantii constructorului pentru a afla ce mai este de lucru si cat va mai fi activitate pe santier, daca exista vreo problema sau daca au fost descoperite alte neajunsuri ce trebuie remediate. Din fericire, nu este vorba despre niciuna dintre variantele enumerate mai sus.
„In prezent, lucram la mici completari, sunt lucrari minore. Vorbim despre lucrari desfasurate in afara partii carosabile. Completari la santuri, racordari ale acestora la bazinele de decantare, montarea unor stalpi de iluminat”, spun reprezentantii constructorului.
„Sunt niste finisaje in afara partii carosabile, in special. Singurele lucrari care se desfasoara si pe partea carosabila sunt cele de montare a stalpilor, in special in parcarea de pe autostrada”, ne-au mai spus reprezentantii constructorului. In plus, se mai monteaza semne de circulatie in locuri in care au fost descoperite deficiente, dar vorbim, in continuare, de lucrari minore.
Gata si CIC-ul
Si Centrul de Intretinere si Coordonare de la Pecica (CIC) este finalizat. Dar se pare ca nu va deveni functional in viitorul apropiat. De ce? Se pare ca, pentru moment, nu exista personal necesar pentru CIC. Aici vor trebui sa fie echipe de interventie pe autostrada, dar si personal care sa se ocupe de culegerea datelor primite de la camerele de luat vederi montate pe sosea, de la senzorii meteorologici, de la camerele speciale care verifica rovinietele sau de la cantarele de pe autostrada. Adevarul este ca, potrivit surselor noastre, pe moment, nici macar sistemul de gestionare a informatiilor nu este complet functional. Odata ce toate elementele de culegere a datelor din teren vor fi calibrate, iar sistemul va deveni complet functional, va fi nevoie de oameni care sa le prelucreze. Iar, pentru moment, nu exista personal in acest sens, scrie tion.ro.
Din 11 iulie
Autostrada Nadlac-Arad a fost data circulatiei in 11 iulie 2015, cu doi ani mai tarziu decat era prevazut initial. Pe ambele loturi ale soselei au fost reziliate contractele cu primii constructori care au castigat licitatiile. Ulterior, licitatiile au fost reorganizate, iar asocierea Astaldi-Max Boegl a castigat finalizarea ambelor loturi. Socant, dar aceasta companie a respectat intru totul termenele de finalizare pe ambele loturi.

nadlac-arad partii carosabile
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1143 (s) | 35 queries | Mysql time :0.032596 (s)