News Flash:

Au inceput lucrarile pe lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj

21 Februarie 2014
595 Vizualizari | 0 Comentarii
„Constructorul a început lucrările pregătitoare pentru construcţia autostrăzii, respectiv decopertare strat vegetal, transportul acestuia în depozite dinainte stabilite, cat şi construcţia drumului însoţitor care va fi la caţiva metri de caseta autostrăzii”, spune Marius Popovici, inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere


 


In sfarşit se dă în lucru un tronson important al autostrăzii Timişoara –Lugoj. Este vorba despre lotul doi – cel care face legătura dintre Remetea Mare şi Şanoviţa. Este bucata care lipsea şi care făcea şi alte părţi de autostradă inutilizabile. Acestea vor mai fi în continuare, cel puţin doi ani, aproape inutilizabile. Oricum, se fac demersuri pentru ca la Şanoviţa să apară o urcare pe autostradă, provizorie, deoarece nu e prevăzută în proiect, pană se va face joncţiunea cu lotul doi, care acum „se coace”. „Constructorul a început lucrările pregătitoare pentru construcţia autostrăzii, respectiv decopertare strat vegetal, transportul acestuia în depozite dinainte stabilite, cat şi construcţia drumului însoţitor care va fi la caţiva metri de caseta autostrăzii”, spune Marius Popovici, inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere.


Traseul autostrăzii şi intrarea de la Păru


Acest lot va avea 25,6 kilometri, va avea un traseu în totalitate la Nord de Drumul Naţional Timişoara-Lugoj E 70, respectiv la Nord de Izvin, Recaş, Şuştra, Iosifalău, iar în dreptul drumului judeţean 609 A Chizătău-Ghizela (Şanoviţa) va face joncţiunea cu autostrada existentă Lugoj-Deva lot 1, dată în funcţiune în decembrie 2013, dar fără acces din acest punct, cel puţin deocamdată, ci doar acces prin Păru sau de pe centura Lugojului. Cum se intră pe la Păru? De la Coştei se virează la stanga spre Ţipari-Păru, iar înainte de comuna Balinţ se poate intra în autostrada A6 – Balinţ-Lugoj – 10 kilometri (care în viitor va fi pînă la Calafat), respectiv Lugoj-Caransebeş, Orşova, Turnu Severin, Calafat. Acolo se intră pe autostradă, după aceea se face la dreapta spre Traian Vuia.


Nod nou la Topolovăţ


„Acest lot, lotul doi Timişoara-Lugoj, va avea uun nod nou de circulaţie la Nord de Topolovăţ, care va face de fapt legătura şi cu DJ 572 Caraş-Severin–Timiş-Arad, respectiv Berzovia-Topolovăţ-Lipova (drum propus pentru modernizare cu fonduri europene), care va fi de fapt legătura localităţilor de pe acest traseu spre autostrada A 1. De aceea e necesar un nod la Topolovăţ”, spune Marius Popovici. Tot acest lot va avea două spaţii de servicii, la Nord de Iosifalău şi la Nord de Şuştra, fiind amplasat pe un traseu relativ plan. Pe acest lot – lotul 2 Timişoara-Lugoj - vor fi zece poduri şi podeţe şi 15 pasaje, care vor permite accesul celor din localităţile învecinate – pentru a supratraversa autostrada. Conform declaraţiilor oficialilor romani, acest lot va fi terminat la finele anului viitor. Ziuadevest.ro

marius popovici
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0773 (s) | 35 queries | Mysql time :0.014558 (s)