News Flash:

Afla care sunt orele pe care trebuie sa le dormi in functie de varsta, conform specialistilor

14 Septembrie 2018
227 Vizualizari | 0 Comentarii

Stim cu totii cat de importanta este odihna pentru sanatatea si dezvoltarea noastra generala. Prin urmare, expertii ofera anumite recomandari atunci cand vine vorba de obiceiurile noastre de dormit, in special durata somnului nostru.

Fundatia Nationala a Somnului recomanda de fapt timpul de dormit in functie de varsta noastra si numarul de ore in care ar trebui sa dormim pentru a avea suficienta energie in timpul zilei. De asemenea, acest lucru va ajuta la imbunatatirea sanatatii voastre si a claritatii mentale.


Unul dintre principalele motive pentru aceste tipuri de probleme poate fi stresul si tehnologia moderna in aceasta zi si varsta.

Ceea ce face stresul este stimularea producerii de cortizol, cunoscut si sub numele de hormonul de stres. Daca este inalt, acest hormon poate provoca neliniste in somn, boala si, de asemenea, disconfort. In plus, lumina tuturor tehnologiilor moderne poate impiedica capacitatea creierului nostru de a elibera melatonina, deoarece organismul nostru produce hormoni in intuneric.

Toate aceste dificultati pot duce la oboseala fizica, la dificultati de gandire clara, de luare a deciziilor si de concentrare. Acest lucru va duce in cele din urma la pierderea apetitului. Problemele de somn sunt conectate direct la o multime de probleme de sanatate.
Acesta este motivul pentru care trebuie sa va asigurati intotdeauna ca dormiti suficient de ore pentru a preveni unele probleme de sanatate.

Astfel, somnul mai putin de 5 ore poate afecta sanatatea inimii, si in mai putin de 7 ani, poate duce la cresterea in greutate, obezitate si diabet.
Prin urmare, va vom prezenta timpii de somn recomandati pentru fiecare varsta.
Ghidul de dormit in functie de varsta
O echipa de experti, condusa de profesorul Charles Czeisler de la Universitatea Harvard, a efectuat o cercetare.

Acestia au inclus numeroase studii intre 2004 si 2014. Au facut toate acestea pentru a afla orele de somn necesare si efectele somnului asupra sanatatii noastre.
Acestea sunt concluziile pe care au ajuns sa le faca:
Nou-nascut (intre 0 si 3 luni): intre 14 si 17 ore de somn.
Bebelusii (intre 4 si 11 luni): intre 12 si 15 ore.
Copii (1-2 ani): 11-14 ore.
Prescolar (3-5 ani): 10 pana la 13 ore.
Varsta scolara (6-13 ani): intre 9 si 11 ore.
Adolescenti (14-17 ani): intre 8 si 10 ore.
Tineri (18-25 ani): intre 7 si 9 ore.
Adulti (26-64 ani): intre 7 si 9 ore.
Senior (peste 65 ani): intre 7 si 8 ore.
Acestea sunt momentele optime pentru a dormi. Cu toate acestea, retineti ca fiecare persoana are nevoie de ore diferite de odihna, prin urmare, vedeti aceste linii directoare ca fiind aproximative. Cu toate acestea, un lucru este sigur, nu trebuie sa va lipsiti de somn, deoarece poate fi un risc serios pentru sanatatea noastra.


odihna sanatatea generala expertii somnului recomanda ceas ore
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1039 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012949 (s)