News Flash:

5 greseli pe care le fac multi dupa alergare

14 Aprilie 2018
117 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6516 RON (-0.0047)
USD: 3.8120 RON (+0.0044)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
alergare scari

Indiferent ca alergi pentru relaxare, slabire sau tonifiere, este important sa tii cont de cateva reguli si sa nu iti sabotezi singura antrenamentul. Potrivit specialistilor in fitness, multe persoane cred ca daca alearga cu stomacul gol sau nu mananca dupa o sedinta de alergat, slabesc mai repede, lucru complet eronat, deoarece predispune organismul la carente nutritionale si extenuare.
 
Iata mai jos cateva greseli pe care sa le eviti dupa ce alergi:
 
1. Nu mananci 
Alergatul consuma calorii asa cum consuma orice alt sport. Faptul ca nu mananci nu te ajuta sa scapi de kilograme in plus, ci sa iti slabesti organismul. Cele mai bune gustari pe care le poti lua dupa o sedinta de alergat sunt bananele, merele, iaurtul cu cereale integrale, batoanele energizante, mancarurile usoare.
 
2. Mananci prea mult 
La polul opus de persoanele care am vorbit mai sus sunt cele care mananca prea mult dupa o sedinta de alergat, fortandu-si corpul sa lucreze prea mult la digerarea alimentelor in loc sa il lase sa se relaxeze. Sa iti iei o saorma sau o portie de mici dupa alergat nu e cea mai buna idee.

Cat si cum trebuie sa alergi ca sa slabesti
 
3. Nu faci stretching 
Exercitiile de intindere si relaxare trebuie facute atat inainte de sesiunea de alergat, cat si dupa, mai ales ca muschii sunt deja incalziti. Ele dezvolta rezistenta muschilor si ii ajuta sa ramana flexibili. De asemenea, te ajuta sa eviti durerile musculare si articulare.
  
4. Nu bei suficienta apa 
In timpul miscarii, dar si dupa ce faci miscare, este important sa bei multa apa, deoarece corpul a pierdut multe lichide prin transpiratie si este predispus la deshidratare. Senzatia de deshidratare apare insotita de oboseala, crampe, dureri de cap.
 
5. Te apuci de alt sport 
Dupa o sesiune de alergat nu e chiar recomandat sa fugi la sala sau sa te apuci sa faci un alt tip de miscare. Mersul pe jos e cea mai buna forma de relaxare dupa o sesiune de alergat. Daca ii dai prea putin ragaz corpului tau sa se relaxeze, vei sfarsi fara vlaga si fara niciun fel de energie pentru alte activitati.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0961 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012282 (s)