News Flash:

10 pasi pentru cresterea imunitatii

19 Mai 2015
382 Vizualizari | 0 Comentarii
imunitate
1. FA SPORT REGULAT



30 de minute de miscare in fiecare zi ajuta la imbunatatirea sistemului cardiovascular, reduc stresul si cresc imunitatea. E important sa gasesti o activitate care sa-ti fie pe plac. Astfel, nu vei fi tentata sa renunti dupa cateva sedinte.



2. DIN BELSUG



“Consuma cat mai multe citrice, pentru ca sunt o sursa importanta de vitamina C. Poti beneficia de calitatile lor daca le mananci in stare cruda sau sub forma de suc“, spune consultantul in nutritie Bogdan Guinea (B. Energy Body & Mind Fitness). De asemenea, poti completa aportul acestei vitamine cu ajutorul unui supliment alimentar.



3. CÂT MAI MULTI ANTIOXIDANTI



Resveratrolul e un antioxidant puternic obtinut din strugurii rosii, atat din fruct cat si din coaja. Statisticile spun ca este de 4-5 ori mai puternic decat beta-carotenul, de 50 de ori mai puternic decat Vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat Vitamina C.



Pe langa faptul ca intareste imunitatea organismului, ajuta la tratarea bolilor cardiovasculare, articulare, lupta impotriva afectiunilor alergice si inflamatorii, scade colesterolul si are efect antiaging.



4. CURA DE ECHINACEEA



N-ar strica sa faci o cura preventiva cu echinaceea. Printre proprietatile sale miraculoase se numara intarirea sistemului imunitar, accelerarea vindecarii, lupta impotriva infectiilor



virale, ale sinusurilor, ameliorarea gripei si simptomelor ei. Poti gasi echinaceea sub forma de pastile, ceai sau tinctura.



5. ELIMINA STRESUL



Stresul este cel mai mare inamic al imunitatii. Dormi 7-8 ore pentru ca organismul sa-si recapete energia si... relaxeaza-te. Incearca un masaj antistres cu unt de mango, ghimbir si portocale – Small Spicy Care, la Dreamline Beauty Center.



6. STIAI CA...



Mierea de Manuka este recunoscuta ca unul dintre cele mai puternice antibiotice naturale? Este o miere de albine din flori de Manuka (un copac din Noua Zeelanda) care, pe langa sustinerea sistemului imunitar, are efect antibacterian, antimicrobian, antiviral, antioxidant, antiseptic si antiinflamator.



Trebuie sa stii ca puterea antibacteriana este data de factorul UMF (Unique Manuka Factor) care se pozitioneaza intre 10 si 25.



7. PREPARA UN COCKTAIL DELICIOS



Consultantul in nutritie, Alexandra Iliuta (centrul Eter Beauty&Wellness), recomanda sa consumi fructe goji cu iaurt sau sub forma de cocteil. Pune in blender un pumn sau doua de fructe goji, un pahar sau doua de apa (in functie de consistenta dorita), cateva frunze de menta, zeama de la jumatate de lamaie, pentru alcalinizarea sangelui, si miere, sirop de agave sau de stevie pentru indulcire. Daca simti nevoia sa diversifici, adauga suc de fructe de padure, morcovi sau mere.



8. TREBUIE SA-L AI!



Achizitioneaza-ti un kit pentru imunitate cu suplimente alimentare de origine organica care sa contina acerola (visina tropicala – un fruct bogat in vitamina C), echinaceea si propolis. 



9. MERGI LA SAUNA



Alege una dintre saunele umeda, uscata sau aromata. E o metoda eficienta de a creste imunitatea, prin eliminarea toxinelor din organism. In acelasi timp te poti bucura de o piele stralucitoare, celulita este vizibil diminuata, ba chiar ajuta la scaderea greutatii corporale.



10. DETOXIFIAZA



Este o metoda prin care toxinele sunt eliminate din organism. Poti alege sa tii o dieta bazata pe cresterea aportului de fibre, prin folosirea plantelor cu efect laxativ si depurativ. Trebuie sa inlaturi produsele de origine animala, dulciurile, cafeaua, fainoasele si sa pui accentul pe legume si fructe consumate in stare proaspata sau sub forma de sucuri. 

10 detoxifiaza
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZT.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1477 (s) | 35 queries | Mysql time :0.035482 (s)